Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi har ju hunnit vänta i flera timmar nu!!!! (Kivra säger dock att man får besked mellan 7-13 mars eller något. Hoppas det är lögn!)Men alltså WTF skatteverket, levereraaaa?![]()
Ja, vi har ju hunnit vänta i flera timmar nu!!!! (Kivra säger dock att man får besked mellan 7-13 mars eller något. Hoppas det är lögn!)
Ja, det står klart och tydligt 7-13 mars. Så ha lite is i magen bara(Kivra säger dock att man får besked mellan 7-13 mars eller något. Hoppas det är lögn!)
Jag har också betalat in extra varje månad, eftersom jag blev trött på restskatter i just exakt den där storleken. Jag fick något sorts preliminär deklaration idag, men där ingår inte sådant jag har gjort i egen firma bredvid jobbet, så just nu gissar jag att det varken blir restskatt eller pengar tillbaka.Jag har betalat in extra varje månad och har försökt räkna på det så jag borde få tillbaka iallafall 10 000. Men är ändå nervös att jag räknat felTidigare år har jag betalat typ 30-40 000 i restskatt.
Jag är så nyfiken att jag nästan studsar på stolen.Ja, det står klart och tydligt 7-13 mars. Så ha lite is i magen bara.
Jag tycker att det är skitdåligt att FK inte drar skatt så att sjukskrivna slipper kvarskatt!Sedan jag sjukskrevs för några år sedan får jag alltid kvarskatt, nu jobbar jag deltid så nu får jag bara lite kvarskatt. Sambon som har sjukersättning får också alltid kvarskatt oftast mer än jag får.
Ja det suger verkligen.Jag tycker att det är skitdåligt att FK inte drar skatt så att sjukskrivna slipper kvarskatt!
Ja det suger verkligen.
Jag har tolkat det som att de drar skatt som om de stod för ens enda inkomst. Och har man då inkomst även från arbetsgivare samma år så blir det för lite.Verkar ju helt sjukt att det är så! Varför?
Fick du också i går, den 6? Rätt nöjd med det.Ja, det står klart och tydligt 7-13 mars. Så ha lite is i magen bara.
Jag har tolkat det som att de drar skatt som om de stod för ens enda inkomst. Och har man då inkomst även från arbetsgivare samma år så blir det för lite.
Men jag vet inte om det stämmer.