Det är något galet i ödeskogen

Sv: Det är något galet i ödeskogen

Låter ju som om att de i alla fall inte har taxens dåliga sidor... Har de några dåliga sidor överhuvudtaget? :angel:

Jag har ingen panik med något hundköp, har två här som behöver växa till sig lite innan nästa flockmedlem dyker upp... men det vore lite intressant med ett planerat hundköp som omväxling :D

åå jag blir mer o mer sugen på en aussie :D Men vi får se hur det blir i framtiden :p

*VARNING*

Åk inte till en utställning där Gnist är med sina aussies!!!!!:devil: :devil:

Risken är STOR att du börjar titta dig omkring efter något att klubba ner henne med för att kunna stoppa en under jackan och smita hem med den :cool: :cool:

*VARNING*

Risken är STOR att du börjar titta dig omkring efter något att klubba ner henne med för att kunna stoppa en under jackan och smita hem med den :cool: :cool:

:eek: :eek:

Det var det värsta!! Jag som trodde ni kommit över det där klubbandet :cry:

:devil: :rofl: :D

*VARNING*

Jag kommer nog ha svårt att inte klubba ner henne! :eek: :o :rofl:
En hel vecka med henne o hundarna.. ujujuj kommer att vara svårt :p men på hemfärden är det nog bäst att du kollar noga i väskan Gnist ^^

äh, vi ska ta dig som en nyfödd säl på isen:devil:

wwf_sal.jpg

Jag och kamomilla har haft en hemlig konferens på centralen där vi diskuterade olika strategier:angel::devil:

:idea: Jag kommer alltså att behöva leja in en bodyguard när jag åker ner till österbybruk i maj :D

Ta en som är singel och läcker så lägger jag beslag på honom:angel: :angel: (och smuglar ner Tita i väskan när Gnist försöker hålla koll på vad Kanelbullen gör:idea: )

Alla läckra ödeskogsmän är ju tagna ju... :angel:

Får väl se vad jag kan samla ihop till er stackars ensamma "sörlänningar" :devil: :D :angel:

Båda mina tikar gick inte tiden ut vid första kullen.
Tik 1 valpade på dag 59 och tik 2 på dag 57 (precis som dina, de har kanske telepaterat med varandra ;)). 2ans andra kull kom på dag 60 och nu var det dax för tredje kullen och tiken chockade mig genom att gå 63 dygn. Då föddes tre bamsingar varav den första var så stor så han satt fast och klarade sig inte. De andra två var så här feta när de var 2 dygn gamla, med matchvikt den 2a dagen på 325 respektive 350 gram. ras Jack Russell.
page2_1.jpg

Nu måste jag ju bara få påpeka att jag har första tjing på singelmän:D

Men Gnist, vårt hopp står till dig, annars blir vi ensamma nuckor:cry:
Vill du verkligen ha det på ditt samvete:devil:

Nu måste jag ju bara få påpeka att jag har första tjing på singelmän:D

Men Gnist, vårt hopp står till dig, annars blir vi ensamma nuckor:cry:
Vill du verkligen ha det på ditt samvete:devil:

Dig har jag ju redan en karl åt :D Det enda som krävs är att du flyttar hit till ödeskogen ju :love: :bump: :banana: :devil:

Jag ställer inte samma dag som "trollen" ställs, så jag har gott om plats i transportväskan :devil: :devil: när jag är enbart publik. Den var ju upptagen av "moppen" i Stockholm ju :angel: :angel: och såååååå söt är inte Tita att jag byter ut moppan :love: :love:

Usch, nu blev jag nervös... hade redan börjat leta upp Österbybruk på kartan. Kanske bäst att inte åka dit? :p

Och du inbillar dig alltså att du ska få vara enbart publik :confused: :confused:

:devil:

Några handlers behöver jag säkerligen även i Österbybruk :p

Samt några frivilliga offer som pussar och gosar med alla 3 terrierna med jämna mellanrum under dagen :angel: :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 632
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är... 23 24 25
Svar
488
· Visningar
35 046
Senast: lizan
·
Övr. Hund Vi är så sugna på en liten hund! Vi har två stora hundar båda väldigt snälla. En kastrerad hane på 6 år och en tik på 1 år och 7... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 358
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 603
Senast: Halali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur