Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men! Vart har alla valpbilder tagit vägen? Jag som nästan letat ihjäl mig efter just den här tråden, skulle visa en kompis hur fantastiskt söta Gnists hundar är! Det borde finnas en Gnist-bildsamling någonstans...
Ja tack! Letade t o m upp din hemsida men där var det rysligt ont om terriers överhuvudtaget... (Man får väl inte möblera om så att valpbilder försvinner! )
Åh, tack! De är underbara! Genom att läsa annonserna i lokaltidningen har jag dessutom av en slump upptäckt att Kamomilla bor här i krokarna... hon skulle väl inte sakna en valp om den råkade försvinna?
Hundavel & Ras
En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
Juridik & Ekonomi 1000 spänn tror jag. Eller det kanske var ett tag sedan... Hade du fyllt 65 hade du sluppit haha. Det står kan få betala. Du kanske...