Det är något galet i ödeskogen

Sv: Det är något galet i ödeskogen

Och nu har det gått snart 8 veckor, sedan jag startade tråden och de små börjar flytta till sina nya ägare på fredag :eek:

Tiden flyger förbi i en rasande fart när man har valpar, det är bara att konstatera...

Ska försöka fota dem under eftermiddagen och se om jag inte kan lägga in några sista bilder på knyttena i denna ursprungstråden :D

Men! Vart har alla valpbilder tagit vägen? :( Jag som nästan letat ihjäl mig efter just den här tråden, skulle visa en kompis hur fantastiskt söta Gnists hundar är! Det borde finnas en Gnist-bildsamling någonstans...

Kan hända jag stuvat om i albumena på dessa nästan 3 (?) år som gått ;)

Kan hiva in en dröse aussievalpsbilder i morgon, när nätet är lite speedigare :D

Ja tack! :love: Letade t o m upp din hemsida men där var det rysligt ont om terriers överhuvudtaget... (Man får väl inte möblera om så att valpbilder försvinner! :eek:)

S_sta_1.jpg

puss_1.jpg

Bild_7.jpg

Mane_1_5v.jpg

Mane_sot_2.jpg

Några aussiebilder. De två sista är på en helbror till Kamomillas 10 busar.

Och några bildfilmer som jag gjorde:

LÄNK 1

LÄNK 2

LÄNK 3

LÄNK 4

LÄNK 5

Men åh, ge mig!
(de håller sig sådär små och söta hela tiden va? :angel: )

*Hehe*

Nja.. de blir "stora" och vackra efter ett tag :D

Har själv inga sådana på G, men kika in i Kamomillas tråd. Hon har ett gäng dylika vildbasare nu :rofl:

Ska kolla in tråden, hittade den inte igår.
Valpar är underbara, men just nu är jag rätt glad att min håller på att bli stor :)

Åh, tack! De är underbara! :love: Genom att läsa annonserna i lokaltidningen har jag dessutom av en slump upptäckt att Kamomilla bor här i krokarna... hon skulle väl inte sakna en valp om den råkade försvinna? :angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 632
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är... 23 24 25
Svar
488
· Visningar
35 046
Senast: lizan
·
Övr. Hund Vi är så sugna på en liten hund! Vi har två stora hundar båda väldigt snälla. En kastrerad hane på 6 år och en tik på 1 år och 7... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 358
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 603
Senast: Halali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur