Det här om att hålla tiden ...

Usch vilken tråkig ton somliga har i den här tråden. Tycker jag ser den här respektlösheten jag talat om i mina inlägg här i attityden hos flera som ifrågasätter de som kan, vill och håller tider, och min hjärna kortsluts lite när jag konstaterar att det är vuxna människor som diskuterar här som så ofta imponerar med hög moral och ödmjukhet i andra ämnen, och som så ofta ska vara föredömen för yngre generationer. Vi får den värld vi förtjänar, just sayin'...
 
Jag tänker att om man satt något i system så har man en agenda. Dvs man gör det med flit, man vill komma försent. Att komma försent för att man aldrig lär sig betyder inte att man har en agenda bakom det man gör utan att det mer blir så, för att man inte tänkt igenom det så noga eller uppfattat att det är viktigt.

Det känns respektlöst tycker jag. Då har man inte funderat en sekund på att ändra också har ett liv och saker att göra.
 

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 219
Senast: Huggorm
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 981
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 478
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag ramlade och slog i ett finger som gick ur led. Det ar nu tre veckor sedan och ar fortfarande jatte svullet och jag kan inte boja det...
Svar
12
· Visningar
10 690
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp