EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 2

Albaniens låt är bara märklig. Den lyfter liksom aldrig. Och hon har nog vuxit fast i golvet i sin sjöjungfruklänning.
 
Åååå Belgien ... Jag gillar "personligheten" på sångerskan... Hon ser liksom så "härlig" ut ...
Låten är tyvärr MYCKET sämre än sångerskan (typ)
Så synd...
 
Norges är en av dem bättre, tycker jag.
Belgien började väldigt likt another one bites the dust - bara ändrat på en ton, lixom..
 
Så här ser min topp 10 till final ut:

Australien
Lettland
Litauen
Israel
Belgien
Slovenien
Bulgarien
Norge
Danmark
Georgien

Och dessa ryker alltså enligt mig:

Serbien
Vitryssland
Irland
Makedonien
Ukraina
Albanien
Polen
Schweiz
 
Belgiens sångerska skulle kunna vara aerobicsinstruktör på 80-talet :D Härlig energi, fartfyllt nummer. Helt okej, men absolut inte någon favorit för mig.
 
De jag vill ha vidare är:
Lettland, Australien och Georgien. (Om jag inte tänkt fel nu :p )

Resten bryr jag mig inte om.
 
De 10 jag tror/hoppas på till semifinal:

Lettland
Israel
Serbien
Irland
Litauen
Australien
Norge
Belgien
Slovenien
Makedonien - endast baserat på att hon eventuellt har en stor skara fans i Balkanländerna :p
 
Polen, Serbien, Irland, Australien, Slovenien, Danmark, Ukraina, Norge, Georgien, Albanien och Belgien kan ÅKA HEM för min del haha blir visst bara 7 kvar, men det gör väl inget ^^.

Nu ska jag gå å lägga mig, får kolla resultatet imorrn :)

//r
 
Vil ha fölande vidare: Latvia, Lithuania, Australia, Slovenia, Norway
Bort med: Polen, Belarus, Macedonia, Bulgaria, Denmark, Ukraine, Georgia, Albania
 
Min lista idag:
Australien
Litauen
Israel
Norge
Belgien
Lettland
Polen
Bulgarien
Irland
Makedonien (är makens val, jag är helt oskyldig!)
 

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 573
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 876
Senast: voltis
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 191
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
23 779
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp