Bukefalos 28 år!

Fråga om röst på 14-åring

Sv: Fråga om röst på 14-åring

Kommer han låta som fjorton resten av livet? Nej. Kommer han ha kvar en vacker sångröst? Ja.
 
Sv: Fråga om röst på 14-åring

Jag tror att det här går att jämföra med Justin Bieber, faktiskt - oavsett vad man tycker om honom och hans musik. JB började sin karrär innan han kommit i målbrottet, så visst har hans röst förändrats över åren. Men det går fortfarande att höra att det är samma person om man bemödar sig att lyssna på nya och gamla låtar.

Den här grabben har ju en fantastisk känsla i sin sång och i sitt låtskrivande. Även om han säkerligen kommer att få en annorlunda/djupare röst med åren så betvivlar jag att det kommer påverka honom negativt. Hans utstrålning och känsla för sången kan åldern omöjligt ta ifrån honom.
 
Sv: Fråga om röst på 14-åring

Mållös !!! Den killen har som sagt inga problem med vad han ska göra resten av sitt liv (om han vill sjunga iaf ;) )
 
Sv: Fråga om röst på 14-åring

Rösten kommer ju att utvecklas och bli mer vuxen, men klangen lär bestå. Jämför en ung och vuxen Michael Jackson, t.ex.
 
Sv: Fråga om röst på 14-åring

Jag sitter och ryser till denna kille nu flera gånger varje dag :p
Men kommer han ha kvar sin röst så som den är där?

http://retardo.dk/videos.php?id=6309

Ja han är duktig, men så exceptionell är han väl inte hans röst? massor av barn i alla "-got talent-tävlingar " som låter liknande. jag har tom hört elever på skolavslutningar som sjunger ännu bättre. Fast låtskrivningen- wow, det var verkligen duktigt för en 14-åring. Men han blir nog en riktig artist, helt säkert. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 635
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 485
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 220
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 224
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp