Fryser/nytt stall? (langt)

Sv: Fryser/nytt stall? (langt)

visst skulle det ga men var skall slangen forvaras?? mitt hus ar mkt litet och det finns ingen plats utom i badrummet/duschen att ha slanden.. inte ngt som jag vill ha..
Jag dock planer att isolera min sadelkammare samt ha ngn typ av temporar varme dar, typ element nar jag ar dar, i alla fall frostfritt utan varme pa. just nu hanger mina sadlar i vardagsrummet.. och jag vill ha ut alla hastsaker fran huset..sa alternativet skulle vara att forvara slangen dar..
Dock bole tunna gar inte da jag har hastar i olika hagar.. pojkarna for sig och ston for sig..
 

Liknande trådar

Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
17 198
Senast: 95johsv
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 255
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 461
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp