Gammla min häst serier av Lena furberg

Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Jag köper med!! Herregud vad jag vill läsa de gamla godingarna nu! Kommer det bli ett Freddie album också? (Ja, jag tar för givet att det blir ett album;) ser ingen anledning till varför det inte skulle bli, t.om. Arne Anka har egna album, tror detta skulle sälja bra. Känns lite som med hästboken för vuxna, finns ett stort behov men eftersom det är i hästvärlden så existerar det inte i övrigas ögon:grin:)
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Som jag skrev tidigare - jag önskar SÅ att det kunde komma ett samlingsalbum! Jag ska köpa ett till varje tjej som gillar hästar i min släkt. Och vi är mååånga! :)
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Åhh jag dyrkade nästan alla serier av Lena! Helt otroligt underbara!

Jag köper lätt samlingsalbumet om det kommer ut något!

Har dessutom fått höra att min lilla ser ut som en "Lena Furberg-häst" så henne måste jag beställa ett porträtt på sen. ;)
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Jag skulle också ÄLSKA ett samlingsalbum, så slipper man ha hundratals gamla tidningar i garderoben (förvisso hemma hos mamma men....) :angel: :love: :bump:

Har för övrig också börjat prenumerera på Min Häst igen, men jag har inget att skylla på... jag är bara barnsligt förtjust! Och så har jag beställt någon mulles målarbok (eller vad den nu hette) med jultidningar i år :angel: och jag har mulle på min anslagstavla på jobbet :angel: och lite klistermärken på mulle på mina tråkiga stämlar på jobbet också :angel:
Nej, jag är inte 11 år, jag lovar!
 
Senast ändrad:
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Och jag har en Mulle som sitter på kylskåpet :D

Kl
Jag skulle LÄTT köpa ett samlingsalbum!!! Eller hur många volymer det nu skulle bli när alla Lenas serier är med :D
Kom på en till favoritserie, den med en tjej som får låna fjordingen Gullviva över sommaren! Och "Min fula ankunge"! Och "tre önskningar"! Gud, jag måste nog läsa alla serierna imorgon :love:
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

KL

Åh jag vill också ha ett samlings album :)
Minns en serie om några flickor som hittar en övergiven häst som dessutom är dräktig och fölar på julafton? Sen berättelsen om Prins, en ponny som fick fång. Sen är självklart Mulle och tuva favorit serierna :)
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Svarta Björn Del 1-3
Gullviva en sommarsaga Del 1-2
Bara inte Billy
Mina drömmars häst! :love::bow::love:
Stallets värsta häst
En ponny vid namn Piccolo :love:
Aldrig Skiljas från Timmy
Vi möts igen Silver King
Lill-Kvicka


ALLA är bra men dessa är några jag ofta tänker på! :)
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Jag med! Utan tvekan!

Jag med! Jag minns fortfarande lyckan när jag kunde börja prenumerera igen som vuxen när jag kunde skylla på att barnen började bli hästintresserade. Dottern som tyckte att läsa var ganska tråkigt fick upp ögonen för denna ädla konst tack vare Min häst. Hon läste Mulle själv också läste jag resten högt för henne. Frågan är vem som njöt mest :p
När jag blev inlagd på sjukhus senast så köpte jag min häst igen :angel: den tidningen kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Kl
Vilken vecka för bukes författare ! Först mirans tråd om bukeromanen och nu tvingar bukefolket fram en samlingssutgåva av lenas förlag :D
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

Poli, Gråben, och Mulle SÅKLART!!! köper samlingen, 2 ex iallafall:bow:
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

*KL*
Åh, alla serier är ju underbara! Jag kommer inte ihåg alla, men jag tittade på den där listan och några jag läste om och om igen:
Du och jag och Fabian
Till minnet av Sensation (den var BÄST! :love: )
Isprinsessan
Hans riktiga namn
Mina drömmars häst (tror jag, det är väl den om hästen som avlivas på väg in i transporten? Åh, vad jag grät! Den och den om Sensation är nog allra allra bäst)
Den riktiga Pyrola
...Och så Stallgänget på Tuva och Mulle förstås :love: Det var en serie också om en häst som fick föl en stormig natt, och tjejen som ägde hästarna tog på fölet en tröja eller hur det var...? Vilken var det nudå?
 
Sv: Gammla min häst serier av Lena furberg

KL

Vill också gärna köpa en Lena-serie-samling!

Gillar ju även de serierna som du skrivit om min sport, körning. Minns en om Tomas Eriksson och en om den finska körponnyn. Några fler pg?:angel:
Gillar verkligen dina skildringar av "riktiga" hästar (Secretariat, Lejonhjärta, mfl.)
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 353
Senast: MiaMia
·
  • Artikel
Hästnyheter "Hästvälfärd, finns det något annat så aktuellt och samtidigt så missbrukat ord just nu?" - det frågar sig Ridsports avelskrönikör Lena...
Svar
14
· Visningar
2 242
Senast: Grazing
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Fiorano
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 110
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp