Hälsa på - Bukeromanen ...

Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men - jag är ju den som sitter där och känner mig lite fånig! Jag blir jättelycklig när folk kommer fram och pratar med mig!! Så är jag inte så ensam. :nailbiting:

Men nu snor jag plats i Mirans tråd, f´låt.......

Men du är ju känd ju :o Inte kan väl jag... Men min dotter hade nog gärna velat prata med dig när hon var i den mest intensiva Min Häst läsaråldern. Det var faktiskt tack vare Min Häst som hon insåg att det kunde vara bra att lära sig läsa :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Ja det var jättekul att få träffa dig :)
Nej kanske inte farlig men man vet ju inte om man stör. Jag har sagt hej iallafall :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Ja det var jättekul att få träffa dig :)
Nej kanske inte farlig men man vet ju inte om man stör. Jag har sagt hej iallafall :)

På sådana där ställen VILL man bli "störd" det är ju själva grejen med att vara där - att man vill träffa folk! Det är ju skillnad hemma i trädgården och så, då vill man ju vara privat. I alla fall jag.:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Ja, om det är att få vara ifred man är mån om, så är mässor ungefär de sista ställen jag skulle rekommendera! :D

Störningarna är ju själva normaltillståndet på sådana, det är det de är till för.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Ja, om det är att få vara ifred man är mån om, så är mässor ungefär de sista ställen jag skulle rekommendera! :D

Störningarna är ju själva normaltillståndet på sådana, det är det de är till för.

Man kan också använda sig av dem om man absolut vill ha migrän ...;)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

vilken tur att jag hann haffa dig i sista stund! Jag fegade ur de första gångerna jag passerade minnen Jag hoppas jag inte verkade helt galen!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

På sådana där ställen VILL man bli "störd" det är ju själva grejen med att vara där - att man vill träffa folk! Det är ju skillnad hemma i trädgården och så, då vill man ju vara privat. I alla fall jag.:)

Jo, fast jag menar mer att folk kastar sig över en känd person bara för att de tror att de känner en för att man har läst varandras inlägg på buke och därför kräver mer uppmärksamhet än gemene man. Jag sa ju inte vem jag är till Lena för jag trodde inte att hon skulle veta vem jag är på buke men jag hejjade ju givetvis :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men du är ju känd ju :o Inte kan väl jag... Men min dotter hade nog gärna velat prata med dig när hon var i den mest intensiva Min Häst läsaråldern. Det var faktiskt tack vare Min Häst som hon insåg att det kunde vara bra att lära sig läsa :)

Men.... ÅH!! Jag lever väldigt länge på alla glada besök i montern (även om det inte blev nån monter i år....), det är som jetbränsle! Det läskigaste är när det är tvärtom - jag skulle signera på Bokmässan en gång - och EN person kom fram!!! Som tur är hade jag dottern med som höll mig sällskap, annars hade jag långsam glidit ner under bordet och flytt.......
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men.... ÅH!! Jag lever väldigt länge på alla glada besök i montern (även om det inte blev nån monter i år....), det är som jetbränsle! Det läskigaste är när det är tvärtom - jag skulle signera på Bokmässan en gång - och EN person kom fram!!! Som tur är hade jag dottern med som höll mig sällskap, annars hade jag långsam glidit ner under bordet och flytt.......

Ja, DET är läskigt. Då vill man bara teleportera sig till annan ort ...
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Men.... ÅH!! Jag lever väldigt länge på alla glada besök i montern (även om det inte blev nån monter i år....), det är som jetbränsle! Det läskigaste är när det är tvärtom - jag skulle signera på Bokmässan en gång - och EN person kom fram!!! Som tur är hade jag dottern med som höll mig sällskap, annars hade jag långsam glidit ner under bordet och flytt.......

:D Bra att veta! Jag har varit på bokmässan många gånger och sitter det någon författare alldeles själva tänker jag oftast "Oj vad skönt för den att få vara ifred, bäst att jag inte stör." :D Men nästa gång ska jag gå fram och störa! :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Första vändan jag gick igår var du inte där, så jag kollade på boken, ställde ner den och gick vidare. Efter en timme gick jag en vända till och då var du där! Så jag gick fram som en babblande idiot. Sambon tyckte jag var lite fånig.. ^^
Tusen tack, boken skall läsas med andakt. :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Första vändan jag gick igår var du inte där, så jag kollade på boken, ställde ner den och gick vidare. Efter en timme gick jag en vända till och då var du där! Så jag gick fram som en babblande idiot. Sambon tyckte jag var lite fånig.. ^^
Tusen tack, boken skall läsas med andakt. :)

Den enda babblande idiot jag har stött på idag är mig själv ...:) Så jag antar att du var en av alla roliga och trevliga människor jag träffat idag. För inte presenterade du dig som Prisma? det bord jag kommit ihåg i så fall.

Jisses vad trött i fötterna jag är. och tre dagar kvar.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Hur fult det än må vara så är crocs faktiskt väldans bekvämt när man står mycket. Eller om du kan varva mellan olika skor?
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Hur fult det än må vara så är crocs faktiskt väldans bekvämt när man står mycket. Eller om du kan varva mellan olika skor?

Någonstans vid crocs går gränsen för vad jag sätter på fötterna ...:)

Har två par bekväma Eccoskor, ett par med klack och ett par utan som jag byter mellan. Men det blir trötta fötter ändå. Eller så var det räkmackan jag blev bjuden på i dag som gjorde mig så tung. Ett halvt kilo majonäs klämmer man inte i sig ostraffat ...:D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Var det räkmackan från Gothia tower? Den är ju mums! :d Och som sagt, de är fula men bekväma. Det enda min rygg gillade när diskbråcket var som värst...

Madick - Ujujuj! Tur att det finns affärer i Gbg också :D
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 363
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 004
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 016
Senast: Sassy
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 913
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp