Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som att det var det. Hade ju lika gärna kunnat vänta på en tid hos optikern i stan nästa vecka. Plus att detta var en stor kostnad jag verkligen hade kunnat vara utanFast det var det väll inte. Hade du inte åkt in hade du potentiellt sett kunnat haft ett problem med ögat som förvärrades och du kanske även lagt massor av onödig energi på att fortsätta oroa dig för ögat. Nu har du lagt en dag på att få det utrett och nu kan du släppa det, imorgon behöver du inte tänka på det alls utan kan fokusera helt på marsvinsbur.
Men optikern hade sannolikt inte kunna bedöma om ditt öga var i behov av vård eller inte. Det är ju trotts allt inte deras kunskapsområde, de är inte läkare.Det känns som att det var det. Hade ju lika gärna kunnat vänta på en tid hos optikern i stan nästa vecka. Plus att detta var en stor kostnad jag verkligen hade kunnat vara utan
Det hade ändå varit lättare och billigare att börja där för om det bara är för att synen blivit sämre så hade jag förhoppningsvis inte behövt åka iväg. Allt bara är alldeles för mycket just nu och inte är det lättare med knökfullt jätteförsenat tågMen optikern hade sannolikt inte kunna bedöma om ditt öga var i behov av vård eller inte. Det är ju trotts allt inte deras kunskapsområde, de är inte läkare.
Det känns som att det var det. Hade ju lika gärna kunnat vänta på en tid hos optikern i stan nästa vecka. Plus att detta var en stor kostnad jag verkligen hade kunnat vara utan
Jobbigt när man bara vill få komma hem.Det är bara på ren viljestyrka jag inte bryter ihop fullständigt och det är fortfarande länge kvar![]()
JaJobbigt när man bara vill få komma hem.
Ditt mående ska ju inte gå ut över vovven som blir utan mat och är hänvisad till att göra inne.Nu stämmer namnet på tråden väldigt bra för fy fan vad jag mår dåligtJag kan inte ligga still, kan inte göra något, vill bara skrika, gråta och kasta telefonen rakt in i väggen men det går inte heller. Det enda som finns är att överleva några sekunder åt gången. Jag är så helt igenom slut och stressad, men jag klarar inte att gå upp och mata och kissa Violett så jag kan försöka sova. Och samtidigt så snurrar alla jävla skittankar som jag vill glömma, men jag är för slut i huvudet för att kunna stoppa tillbaka dem längst bak där de ska vara. Jag vet ju att det är syftet med den behandlingen jag provar att försöka få loss alla trauman, men jag vet i fan om jag klarar att gå igenom allting igen
Precis som @dobbis säger, sköta djuren MÅSTE du orka. Annars får du be någon annan om hjälp med det.Nu stämmer namnet på tråden väldigt bra för fy fan vad jag mår dåligtJag kan inte ligga still, kan inte göra något, vill bara skrika, gråta och kasta telefonen rakt in i väggen men det går inte heller. Det enda som finns är att överleva några sekunder åt gången. Jag är så helt igenom slut och stressad, men jag klarar inte att gå upp och mata och kissa Violett så jag kan försöka sova. Och samtidigt så snurrar alla jävla skittankar som jag vill glömma, men jag är för slut i huvudet för att kunna stoppa tillbaka dem längst bak där de ska vara. Jag vet ju att det är syftet med den behandlingen jag provar att försöka få loss alla trauman, men jag vet i fan om jag klarar att gå igenom allting igen
Om jag ligger i ordentligt så borde de kunna flytta in ikväll, men jag tror att det är bättre imorgon så jag kan städa undan lite först också för det första jag måste göra är att bada och klippa klor och päls och det går inte med verktyg och skit överallt och en massa sågspån som jag inte vill ha fönat över resten av lägenheten också. Hus och sådant får de ha de gamla tills vidare för det är ingen brådska mer än att det är fult och det bryr sig inte marsvinen omJag hatar denDen kommer säkert att bli helt okej när det kommer inredning, men inte alls som jag hade föreställt mig
Visa bifogad fil 190748
Dekorplasten framförallt. Jag valde den för att slippa allt förarbete med målning på den ytan och för att det var billigare än färg, men det blev skitdåligt och nu har jag inte tillräckligt av det kvar för att göra färdigt så antingen måste jag köpa mer eller köpa färg och hoppas på att få ungefär samma nyans. Jag kommer heller inte att kunna göra sådana hyllor jag hade tänkt pga dekorplasten och den kommer troligen att gå sönder jättefort med tanke på hur lätt det har blivit märken i den när jag hållit på med den. Jag har dollarstoredekorplast ovanför diskbänken och spisen och det gick så enkelt och blev så bra och tåligt att jag trodde att det skulle bli samma med buren, men det blev det verkligen inte allsMen vad är det som är fel?
Så jäkla hemskt ser det inte ut, du bygger ju.Detta är bara hallen och köket och köket är värre än vad det ser ut som på bilden trots att jag redan har plockat undan en delJag vet inte var jag ska börja?! Var jag än vänder mig så är det fullt! Funderar på att hiva ut allt överblivet virke utanför ytterdörren så får jag bort det som inte ska vara kvar här iallafall, men jag kan inte bära ned det ännu för jag kommer att behöva en del av det och jag vet inte vad ännu. Jag fattar inte hur jag inte har slagit mig halvt fördärvad när jag har klättrat runt och halkat på allt
Visa bifogad fil 190774