Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bukes egen testpatrull :up: Vad underbart det vore om de faktiskt funkar! Så gott som revolutionerande :) Vi väntar med spänning på din rapport
Hm, de skriver visserligen själva att det kan ta tid på deras hemsida men jag beställde den 1a april och de har ännu inte skickat ordern. Jag får räkna bort helgen så är det egentligen bara 3 dagar det har gått .. men jag är väl otålig. Jag var tvungen att tvätta idag och gå igenom nedpälsade kläder, tänkte på min beställning då.. :p
 
Hm, de skriver visserligen själva att det kan ta tid på deras hemsida men jag beställde den 1a april och de har ännu inte skickat ordern. Jag får räkna bort helgen så är det egentligen bara 3 dagar det har gått .. men jag är väl otålig. Jag var tvungen att tvätta idag och gå igenom nedpälsade kläder, tänkte på min beställning då.. :p
:mad: Attans... Om de bara visste hur många som skulle beställa efter din rapport - eller så är det det de gör :D
 
På tal om päls så dyker det upp reklam på min instagram hela tiden för nåt som heter "rollern" som iaf på videosnuttarna tar bort djurhår sjukt effektivt på möbler. Nyfiken på om den funkar!
 
På tal om päls så dyker det upp reklam på min instagram hela tiden för nåt som heter "rollern" som iaf på videosnuttarna tar bort djurhår sjukt effektivt på möbler. Nyfiken på om den funkar!
En sån har vi. Den funkar väldigt bra! Oklart om vi har originalet dock eller om det är en kopia. Den funkar i alla fall :D
 
Funkar den på alla underlag? Den ser ju helt suverän ut!
Jag har inte provat den på samtliga underlag, men den funkar bra på vår soffa och våra stolar i alla fall :). Det behöver vara ganska sträckt tyg för att den ska ta. Jag provade på kläderna men då är det nog bättre med en vanlig paxborste då denna blir lite stor. Annars är det samma material som paxborsten, men den skrapar av håret själv så man bara behöver tömma behållaren :).

@Ninnurur Tror tyvärr inte att den funkar direkt på djuret :laugh: .
 
Sorry, jag trodde att jag skulle bara få upp en massa klädvårdsrullar eller målarrullar :o Tack! :up:

Ser fascinerande ut, men jag undrar hur pälsen fastnar på rollen. Är det ett särskilt tyg? 🤔
Alices pälstussar har en tendens att fastna rejält på tyger ibland så det krävs något starkt i de fallen :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
41 153
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 942
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 579

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp