Sålde en W21-märr dräktig med Gídeon och såg nu att hon fölat, hur söt?!
https://www.horsereality.com/horses/506974/ashwings Dun och W21 - något för dig @crazyrabbitlady om ägaren ska sälja 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle kika på @Mistimed s hingstar, tex denna:Någon som kan tipsa om en Oldenburghingst med hög confo, GP 650+, där Quartermeister och Twilight åtminstone är i sista led och då försvinner hos fölet?
Hade ju gärna velat ha en med 7VG minst men det går ju inte när dom alla är nära släkt.
Fin! Jag har ston till honom i framtiden (måste bara hitta en som inte är besläktad
Nä, livet tittade förbi en liten stund. Men nu så.@Iamia Är du fortfarande utan liv?Jag överväger starkt att snabbspola 6 månader på den här damen för att betäcka med Chalcostephia, vad tror du om den kombinationen?
https://www.horsereality.com/horses/374540/cobra
Haha, japp, åldrar upp henne strax så hojtar jag! Och så håller vi tummarna för att hon inte byter kön.Nä, livet tittade förbi en liten stund. Men nu så.Kan säkert bli finfint det där! Så om du känner dig manad så ändrar jag!
Så, nu är hon vuxen och fortfarande sto!Nä, livet tittade förbi en liten stund. Men nu så.Kan säkert bli finfint det där! Så om du känner dig manad så ändrar jag!
Jobben/företagen är inte färdiga ännu, så de är inte tillgängliga än.Ni som pluggat färdigt tillnågonting i HR, vad tjänar ni på jobbet och vad valde ni för yrke?Jag hållet på att sprara HRC till veterinär och vill veta vilket som ger mest.
Företagen är inte implementerade än, så än så länge får man inte någonting. Men kommer kosta att starta företag sen också, utöver studierna, och sen GISSAR jag att det kommer bli nån variant att man kan köpa grejer billigt och sen sälja i sin "egen" butik så folk kan köpa ifrån andra spelare istället för i standardbutikerna, så sadelmakare kan sälja utrustning, veterinär säljer vaccineringar osv, vetenskapsgrejen kan sälja DNA-test, bonden foder/strö... Så kan man antagligen sätta fria priser och min tanke är att det kommer pressas priser rejält så vissa säljer i princip gratis, så man kanske inte alls tjänar så mycket på de där... Men jag kan ju ha fel. Oavsett tänker jag vänta med den biten tills jag vet hur det fungerar och om det är värt det.Ni som pluggat färdigt tillnågonting i HR, vad tjänar ni på jobbet och vad valde ni för yrke?Jag hållet på att sprara HRC till veterinär och vill veta vilket som ger mest.
Företagen är inte implementerade än, så än så länge får man inte någonting. Men kommer kosta att starta företag sen också, utöver studierna, och sen GISSAR jag att det kommer bli nån variant att man kan köpa grejer billigt och sen sälja i sin "egen" butik så folk kan köpa ifrån andra spelare istället för i standardbutikerna, så sadelmakare kan sälja utrustning, veterinär säljer vaccineringar osv, vetenskapsgrejen kan sälja DNA-test, bonden foder/strö... Så kan man antagligen sätta fria priser och min tanke är att det kommer pressas priser rejält så vissa säljer i princip gratis, så man kanske inte alls tjänar så mycket på de där... Men jag kan ju ha fel. Oavsett tänker jag vänta med den biten tills jag vet hur det fungerar och om det är värt det.
Exakt, så tänker jag också. Men då vill jag ju också se fördelarna och att det kommer igång med foder och strö, för att se var jag kan spara in mest pengar...Även jag tänker väna tills vi vet mer hur det fungerar. Men till viss del så kommer jag nog utbilda mig för att kunna producera saker till mig själv (eller utföra tjänster då). Dvs det som kommer vara min största utgift att spara in om jag kan göra själv. Om det nu kommer fungera så.
Jag tittar på er alla!Jag? Mina presterar ju skitdåligt idag, bara tagit en enda förstaplats hittills. Titta på @Iamia istället!![]()