Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske det, ingen aning :D
Men vad konstigt, i spelets wiki så finns varken bild eller info om sabino1 så verkar som att det inte lagts in i spelet, men det finns att testa för...
Fast jag tror att det finns andra grejer som inte finns info eller bild om än i wikin som redan finns i spelet.
 
Och nu när ni pratar om SW1 så har jag en "hemsk" känsla av att jag har visst en SW1 häst men kan inte för livet minnas vilken - och om jag ens har rätt :arghh:

Mvh
Sitter på jobbet och smygsurfar :cautious::o

Tillägg: Herregud människa, läs ett par inlägg till innan du börjar svara på frågor som redan är besvarade 🙄:banghead:
 
Ja jag testade det igår på en CRCR quarterhingst som påstods vara rabicano. Marknadsföringen stämde
Ett tillägg som absolut ingen frågade efter :angel: Roan färgen hamnade på samma bild som skäckfärgen. Däremot har jag inte hittat någon skäck med separat bild för vita tecken, det vore ganska intressant att veta. Fast bilderna heter väl båda white någonting så de skulle väl hamna på samma bild ändå kanske...
 
Och nu när ni pratar om SW1 så har jag en "hemsk" känsla av att jag har visst en SW1 häst men kan inte för livet minnas vilken - och om jag ens har rätt :arghh:

Mvh
Sitter på jobbet och smygsurfar :cautious::o

Tillägg: Herregud människa, läs ett par inlägg till innan du börjar svara på frågor som redan är besvarade 🙄:banghead:
Jag misstänker att min hjärnexplosion från i natt inte har gått över :cautious: och så dricker jag energidryck. :o:angel:
Ska just beställa 480 pennor :cool:
 
Finns en tråd i forumet (heter något med color guide) som förklarar det ganska väl och ger också förslag på hur det kan se ut. Den testbara Sabino finns bara inom en ras i spelet.
Oj, den var väldigt annorlunda från den sabino vi har pratat om här. Nästan helt vit, dubbelupplagan var helt vit.
 
Jag deltog just på en endurance tävling med mitt högdräktiga sto som ska föda idag och hon fick samma tid som den på tredje plats :cool: Kan jag propsa på att hon skulle ha varit mycket snabbare utan magen i vägen? :idea::angel:

Vaddå djurplågeri? :o:angel:
 
Men sabinotecken kan väl även vara recessiva. Kolla in min Calla lifenumber 450513. Man kan nog inte ens med bästa vilja i världen tolka föräldrarnas tecken som sabino
Precis. Jag har förstått det som att de är minimal sabino, dvs sabino-bärare som inte syns. Men jag kan ha missuppfattat termen.
 
Precis. Jag har förstått det som att de är minimal sabino, dvs sabino-bärare som inte syns. Men jag kan ha missuppfattat termen.
Jag har alltid tolkat termen som att de är sabino men tecknen är väldigt små, typ en flikig vit kota. Jag vet dock inte om det är rätt tolkning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 001
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 837
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 479
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp