Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag testade det igår på en CRCR quarterhingst som påstods vara rabicano. Marknadsföringen stämdeKan man använda det där verktyget där man lyfter ut vita tecken på rabicanohästar?
Inte en aningKan man använda det där verktyget där man lyfter ut vita tecken på rabicanohästar?
Fast jag tror att det finns andra grejer som inte finns info eller bild om än i wikin som redan finns i spelet.Kanske det, ingen aning
Men vad konstigt, i spelets wiki så finns varken bild eller info om sabino1 så verkar som att det inte lagts in i spelet, men det finns att testa för...
Ett tillägg som absolut ingen frågade efterJa jag testade det igår på en CRCR quarterhingst som påstods vara rabicano. Marknadsföringen stämde
Jag misstänker att min hjärnexplosion från i natt inte har gått överOch nu när ni pratar om SW1 så har jag en "hemsk" känsla av att jag har visst en SW1 häst men kan inte för livet minnas vilken - och om jag ens har rätt
Mvh
Sitter på jobbet och smygsurfar
Tillägg: Herregud människa, läs ett par inlägg till innan du börjar svara på frågor som redan är besvarade![]()
Oj, den var väldigt annorlunda från den sabino vi har pratat om här. Nästan helt vit, dubbelupplagan var helt vit.Finns en tråd i forumet (heter något med color guide) som förklarar det ganska väl och ger också förslag på hur det kan se ut. Den testbara Sabino finns bara inom en ras i spelet.
Jag deltog just på en endurance tävling med mitt högdräktiga sto som ska föda idag och hon fick samma tid som den på tredje platsKan jag propsa på att hon skulle ha varit mycket snabbare utan magen i vägen?
Vaddå djurplågeri?![]()
SorryNu tror jag det blev en fel-tagg![]()
Precis. Jag har förstått det som att de är minimal sabino, dvs sabino-bärare som inte syns. Men jag kan ha missuppfattat termen.Men sabinotecken kan väl även vara recessiva. Kolla in min Calla lifenumber 450513. Man kan nog inte ens med bästa vilja i världen tolka föräldrarnas tecken som sabino
Jag har alltid tolkat termen som att de är sabino men tecknen är väldigt små, typ en flikig vit kota. Jag vet dock inte om det är rätt tolkning.Precis. Jag har förstått det som att de är minimal sabino, dvs sabino-bärare som inte syns. Men jag kan ha missuppfattat termen.
Vad heter den på engelska då?Den har inget svenskt namn, vad jag vet iaf.
Vad heter den på engelska då?![]()
Ja eftersom alla verkar kallas det så tänkte jag att de hade egentligen speciella namn istället för de tråkiga siffrorna ..