Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet någon en bra leverflax hingst? Råkade köpa denna nc-duva :cautious: och behöver en hingst som kan höja confo och även ha färgerna, så jag kan avla fram en bra hingst och ett bra sto att få in i mina rabicanolinjer..

Det jäkliga är att man ser det först då de är vuxna. Har de rabicano föräldrar är saken klar men eftersom anlaget är recessivt så kan det helt plötsligt dyka upp pga att man råkat korsa två bärare.
Det här stoet är efter en känd bärare men om hon är bärare eller inte har jag ingen aning om (och bryr mig inte så mycket om heller)
https://www.horsereality.com/horses/428751/alisma

Men så krångligt! :rage:;)

Hoppar nog den tills vidare då, är alldeles för kass på färger för att ens ge det ett försök :laugh:

Hittade den här, vad är det för en färg? Får dom se ut så?
https://www.horsereality.com/horses/468084/the-ghost-whisperer

Vet någon en bra leverflax hingst? Råkade köpa denna nc-duva:cautious: och behöver en hingst som kan höja confo och även ha färgerna, så jag kan avla fram en bra hingst och ett bra sto att få in i mina rabicanolinjer..
Jag vet ingen sådan men det kanske kan vara värt att prova med en Baariq*Faiza Den är garanterat bärare av båda anlagen tyvärr finns det ju ingen garanti att något av dem slår igenom eller ens det ena

Jag vet ingen sådan men det kanske kan vara värt att prova med en Baariq*Faiza Den är garanterat bärare av båda anlagen tyvärr finns det ju ingen garanti att något av dem slår igenom eller ens det ena

Är det lika stor chans att dom nedärver färgerna om de är bärare som om de har färgen själva? Eller är det som med rabicano?
Tror jag säkert har frågat detta förut.. :cautious:

Funderar på om denna kan duga liverpool
Inte flax men modern är, om det hjälper? :p Hade ju gärna haft bättre confo och utställningspoäng med tanke på att mitt sto har två A, men man kan ju inte få allt.
Eller denna yad-bakht-rawan om den nu ens är leverbärare?

Någon som vill ha denna? oh-win-the-war
Kom med ett sto jag köpte så är inte min egna uppfödning och jag vill inte behålla den. Har nu flyttat från mor sin och är redo för pensionat eller ny ägare :p

Funderar på om denna kan duga liverpool
Inte flax men modern är, om det hjälper? :p Hade ju gärna haft bättre confo och utställningspoäng med tanke på att mitt sto har två A, men man kan ju inte få allt.
Eller denna yad-bakht-rawan om den nu ens är leverbärare?
Av de två skulle jag nog satsa på Liverpool
Det ger dig 50% chans att få det du vill ha och du kommer se direkt den föds ifall du lyckats eftersom det är flax som eventuellt inte kommer med

Jag tror jag fick tag på något bra? https://www.horsereality.com/horses/276544/mentos
GP 698, 371 för körning och hon är använd till racing:confused: Confon är tråkigare med 3A, men tänker det borde gå och räta upp.

Så nu behöver jag en bra Cleveland hingst:D Helst utan A och GP runt samma om det finns?
Om du kan tänka dig Drayton Concrete på två ställen skulle jag rekommendera min Huckleberry för att matcha kör-GP:
https://www.horsereality.com/horses/374950/huckleberry-dc
Jag har en till bra också med högre total-GP. @Iamia och @Asko har flera fina, kika på deras sidor också.

Hittade denna hingsten 415671 och kände att jag då lika gärna kunde köpa det där rabicanostoet som också var låg GP och betäcka med denna :laugh:
Så eh, ja. miss-firebird
Sand king använde jag till ett par av mina märrar, dock sålda utan att fölet ploppat ut :rofl: var dock osäker på det där med färgerna så tänkte att någon annan kanske tipsar om honom eller att du fann honom själv, och det gjorde du ju 😂

Är det någon PRE kvar? Orkade inte läsa igenom tråden särskilt noga :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 966
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 364
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 739
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 251
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?