Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jösses, satte 25 FT på en hingst och två har redan betalat det, nu kan jag checka foundation igen :D
Eller nej det kan jag inte, har inga lediga boxplatser. Behöver mer DP :meh:

Nån i Afrika som vill ha lite tävlingshästar? Försöker rensa bort alla som inte är araber och trakehner, men vill inte skicka dom till Gisela, då dom trots allt vunnit en hel del, och betalat sina boxplatser med råge.

Bifogade filer

• Screenshot_20190306-201515.webp
    Screenshot_20190306-201515.webp
    66,3 KB · Visningar: 15
Jag hade nog valt dressyren, men det beror nog på att jag inte har en aning om vad som räknas som bra i hoppning
Ja spontant tänker jag också dressyr. Har dressyrhästar på runt 84 som presterar helt ok och hopphäst på 77 som gör detsamma så jag tror snittet är hyfsat för bägge grenar. Dock har jag typ 12 dressyrhästar och 3 hopphästar :/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 063
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 472
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 362
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka