Äsch vad fasen, friskt vågat osv. @Murray - kan man få HRC-pris på Skydancer?Lyxproblemet när alla bukehingstar är för bra för ens sto![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch vad fasen, friskt vågat osv. @Murray - kan man få HRC-pris på Skydancer?Lyxproblemet när alla bukehingstar är för bra för ens sto![]()
Självklart, han finns uppe nuÄsch vad fasen, friskt vågat osv. @Murray - kan man få HRC-pris på Skydancer?Lite sugen på ett RN-föl...
Tusen tackSjälvklart, han finns uppe nu![]()
Nä, nu började nån annan betäcka för mitt billiga bukepris så jag ändrade tillbaka igen. Skicka meddelande på HR precis när du vill betäcka så ändrar jag igen. Tänker vara online en stund nu.Använder gärna Chalcostephia till 3 ston och KH Hurrican till 1 stoÄr hrc ok?
Kan försöka, är du fortfarande här nu?![]()
Har du märkt det först nu? Så har det alltid sett ut.Hm, kolla vad som hände när jag skulle betäcka:
![]()
Hingsten tappade tölten och passen?
Edit; verkar tydligen vara en känd bugg
Har du märkt det först nu? Så har det alltid sett ut.![]()
Fast det gäller alla islandshästar. Men du kanske inte avlat såna alls än?Jag har bara gjort en betäckning med honom själv innan![]()