Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Använder gärna Chalcostephia till 3 ston och KH Hurrican till 1 sto :) Är hrc ok?
Nä, nu började nån annan betäcka för mitt billiga bukepris så jag ändrade tillbaka igen. Skicka meddelande på HR precis när du vill betäcka så ändrar jag igen. Tänker vara online en stund nu.

Funderade förresten på att det egentligen är rätt mirakulöst att jag fortfarande spelar HR så ihärdigt! Jag brukar ge upp alla spel (typ howrse) efter någon vecka, för att det börjar bli tråkigt och tidskrävande. HR får verkligen högt betyg :up: Älskar att det är förhållandevis realistiskt och mer "vuxet".

Men nu är det föl som bytt kön igen! Som gått från sto till hingst när de lämnat mamman :arghh:

Edit: Ser nu att jag har 1 häst som bytt kön helt spontant :confused: Köptes som typ 1 åring, då sto, och är nu vid 2 år och 7 månaders ålder en hingst? Hejhej Gisela!

Hm, kolla vad som hände när jag skulle betäcka:
nSm0swJ.jpg

Hingsten tappade tölten och passen?
Edit; verkar tydligen vara en känd bugg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 365
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur