Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag betalade 20 en gång, sen blev jag sur för fölet blev "bara" helt okej. Min inre smålänning kommer fram alldeles för mycket på hingst-avgifter :D

Ja vi får väl se när fölen är pågång, dessa hingstar ska ju vara bland de bästa i spelet just nu så det skulle ju vara fan om jag får ett piss GP eller så på fölen nu när i alla fall ett av mina ston är bättre än bara bra :laugh:

(Dock räknar jag med att ett av stona inte kommer lämna något shownummer men det gör inget, hon är min favorit så vill bara ha ett sto efter henne som är värt att spara typ och har den inget A kanske jag gråter en skvätt :o:D)

Senast ändrad:
Min första egenuppfödda treks med GP över 740 föddes precis :banana::bump:
Två Idionyx-ston damp ner precis innan läggdags, båda över förväntan. :love:

Puffin: 731+703=725 och 4VG 5G+. 87-94-81 för dressyr och högt snitt för både hoppning och fälttävlan också.

Treasure Hunt: 719+731=743, 2VG och skäck. 87-92-88 för dressyr, snitt på 78 för hoppning och över 80 för fälttävlan (tror det är min högsta för fälttävlan men det spelar ju inte så stor roll i dagsläget :p).

Får nog växa upp imorgon, ska bara klura lite på hingst.

Har du jämfört texten än? Jag blev nu nyfiken på det också :D
Den är ganska lika men inte helt! Min verkar något bättre :angel::D
Mina bästa ston var släkt med @Mumfie s BB via ett bra sto på moderns sida :cautious: Men hittade till slut 666 som inte är släkt, däremot så har hon ju en liten förbannelse över att föda föl med 666 i GP :rofl:
Men får nog prova...

Det är bara att säga till om du vill prova med något sto, jag håller själv på att klura ut vilka ston jag ska kunna lägga på honom och nu har det kommit in några första betäckningar utifrån också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 536
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 850
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 399
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31