Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Riru Jag har funderat lite och jag kommer nog ändå att sälja Doiduk (det där hyfsat bra stoet efter Asdon). Är du fortfarande intresserad? https://www.horsereality.com/horses/162188/doiduk-p
Det är lugnt.Ja jag är intresserad, men kan inte lova att jag behåller om hon inte bär rabicano![]()
Oj, måste ha missat detta... Självklart går det bra! Bestäm själv om du vill betäcka 2 eller 4.@Iamia
Jag har iaf 2 ston som skulle vilja träffa macro om jag inte börjar bli tjatig.
...är halvkusiner för nära släkt? Om inte har jag 4 ston... Såklart är mina bästa CR-ston ue. Zygonyx.Vill framförallt på ena få bort ett A på Canter men behålla CR.
![]()
Lyckas du rensa nåt?Islänningen är intressant, måste bara rensa lite bland hästarna (eller köpa mer stallplatser)
Fanns två sådana i listan. Uppenbarligen har det inte gett något än, den där har ju inte ens fått några föl. Jag tror bägge var hos Gisela vilket inte är en högoddsgissning med tanke på hur få som inte är därHittade denna bland Rabias avkommor rabicano-test så nu blev jag ju ännu mer nyfiken.
Fanns två sådana i listan. Uppenbarligen har det inte gett något än, den där har ju inte ens fått några föl. Jag tror bägge var hos Gisela vilket inte är en högoddsgissning med tanke på hur få som inte är där![]()
Ja om du pensionerar stoet så kommer fölet tillbaka (borde finnas där hela tiden då du går igenom hästarna med pilarna)Vad händer om man skickar ett sto som har föl till retirement? Får man tillbaka fölet när det är 6 månader då?
Ajdå, min hingst Asche har två föl på avkommelistan och ett av dem heter SellMePlease(@toughcookie
)
Ja om du pensionerar stoet så kommer fölet tillbaka (borde finnas där hela tiden då du går igenom hästarna med pilarna)
Men vill du bli av med fölet så pensionerar du bara fölet. Det går alldeles utmärkt att göra redan innan det vants avVad drygt. Tack för svar. Jag håller på att lära mig rensa ur bland mediokra pixelhästar.![]()