HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
GP677+GP705= GP667
Reining 318+357=326
Angående reiningförmågan så måste jag blandat ihop mina två W10 märrar och trott jag skulle betäcka den med 344 för grenen.
 
@Iamia
Jag har iaf 2 ston som skulle vilja träffa macro om jag inte börjar bli tjatig. :D

...är halvkusiner för nära släkt? Om inte har jag 4 ston... Såklart är mina bästa CR-ston ue. Zygonyx. :cautious: Vill framförallt på ena få bort ett A på Canter men behålla CR. :arghh:
Oj, måste ha missat detta... Självklart går det bra! Bestäm själv om du vill betäcka 2 eller 4. ;)
 
Fanns två sådana i listan. Uppenbarligen har det inte gett något än, den där har ju inte ens fått några föl. Jag tror bägge var hos Gisela vilket inte är en högoddsgissning med tanke på hur få som inte är där :p

Tänkte om det kommit ut fler tips som jag inte vet om :angel: Den där spelaren verkar ju dock ha en paus från spelet. Synd då det hade varit intressant att följa, finns ju inga hästar att köpa.
 
Vad händer om man skickar ett sto som har föl till retirement? Får man tillbaka fölet när det är 6 månader då?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 596
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 967
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 950
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 596
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp