HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag börjar bli tjatig med min PRE unge men jag :love:
28088
 
Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara? :heart
 
Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara? :heart
Jag såg dem, ingen höjdare enligt mig. Det försvinner lite iom att de är så tunna jämfört med resten av texten.
 
Äntligen tur med Rabicanosökandet. Gna 50% Syd Amerika väntar ett sto e.Ryhka 50% Syd Amerika. Ungen är lite lätt inavlad på Gaya (2 ggr i tredje led)
 
Jag såg dem, ingen höjdare enligt mig. Det försvinner lite iom att de är så tunna jämfört med resten av texten.
Även i listorna? Jag tänker när man tex ser dem i min hästlista eller resultatlistorna så är ju de lika stora/tjocka som resten av texten?
 
Äntligen tur med Rabicanosökandet. Gna 50% Syd Amerika väntar ett sto e.Ryhka 50% Syd Amerika. Ungen är lite lätt inavlad på Gaya (2 ggr i tredje led)

Själv köpte jag på mig några ston idag med föräldrar från sydamerika, nordamerika, asien och australien.
Asien och Nordamerika var väl möjligt eller var det dom det var minst troligt? *Glömsk*
 
Själv köpte jag på mig några ston idag med föräldrar från sydamerika, nordamerika, asien och australien.
Asien och Nordamerika var väl möjligt eller var det dom det var minst troligt? *Glömsk*
Asien ser jag som minst troligt men det finns ju några bottennapp som det inte avlats så mycket på. Det finns även många hästar från Nord Amerika så jag ser kontinenten som mindre trolig men där är det mindre inavlat än i Asien. Jag tror ju personligen mest på den södra halvan Australien, Afrika och Syd Amerika men det är ju min "religion" ;)
 
Asien ser jag som minst troligt men det finns ju några bottennapp som det inte avlats så mycket på. Det finns även många hästar från Nord Amerika så jag ser kontinenten som mindre trolig men där är det mindre inavlat än i Asien. Jag tror ju personligen mest på den södra halvan Australien, Afrika och Syd Amerika men det är ju min "religion" ;)

Ok, men du har mycket större koll på AT än vad jag har så jag kör samma :laugh: Får byta ut stona från Asien och Nordamerika.
 
Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara? :heart
Jag blir störd av att bara första bokstaven är olika... :o Och typsnittet känns inte heller optimalt tycker jag. :)
 
@Iamia
Jag har iaf 2 ston som skulle vilja träffa macro om jag inte börjar bli tjatig. :D

...är halvkusiner för nära släkt? Om inte har jag 4 ston... Såklart är mina bästa CR-ston ue. Zygonyx. :cautious: Vill framförallt på ena få bort ett A på Canter men behålla CR. :arghh:
 
Jag har ändrat på mina hästars namn då de gamla första bokstäverna inte fungerar längre men jag är osäker på om de är läsbara. Kan någon av er kila över till min sida och kolla bland A-Tnas namn och säga om de är läsbara? :heart
Nja, jag tyckte dom var lite för tunna, passade inte ihop med det vanliga typsnittet.
 
Jag älskar när man diskuterar i forumet och har en annan åsikt än någon annan och får slängt i huvudet att "It's great if there is a certain way that you want to play, but the system is good as it is currently because it allows players to make these sort of decisions for themselves "
Varför tror vissa att de får säga sin åsikt men att när de blir motsagda så ska den andra hålla käften :confused::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 001
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 837
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 479
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp