Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade en hingst u henne som är tillsalu.Vore kul om den här är bärare rabia![]()
Hittade en hingst u henne som är tillsalu.
https://www.horsereality.com/horses/154287/tamiro-endu
Kraken har fått 11 avkommor, men han har ju iallafall 2 G
Det där är min gamla hingst!Alltså, man kan betäcka med hingstar som skickats på retirement? Är inte det konstigt? Tex https://www.horsereality.com/horses/179678/blidur![]()
Jag blir störd av att bara första bokstaven är olika...Och typsnittet känns inte heller optimalt tycker jag.
![]()
Nja, jag tyckte dom var lite för tunna, passade inte ihop med det vanliga typsnittet.
Här finns en hingst utan BA och med hälften/hälften G och A. Bättre än så blir det nog inteVerkar som att Rabia är en Nadiyya. Ger världens skitconfo helt enkelt. Skulle inte förvåna mig om hon är bärare![]()
It's great if there is a certain way that you want to play, but the system is good as it is currently because it allows players to make these sort of decisions for themselves. A well-balanced game shouldn't force its entire user base to play in one narrow game style.
Im sorry if you can't see the decisions we currently have to choose between, there are plenty, and there will continue to be more as the game develops. Putting a hard cap in like this, especially at this point in the game is something I would definitely say is premature.
Okej fråga är det bara jag som tycker att det här inlägget skriker. Håll käften du har inte rätt att uttala din åsikt.
Jag vet inte vad som har skrivits innan så jag läser endast det inlägget - och den verkar lite irriterad visserligen (som att man har diskuterat det ett tag redan innan). Men att man försöker hålla spelet öppet för olika sätt att spela som kanske inte alltid är så realistiska s.a.s.Okej fråga är det bara jag som tycker att det här inlägget skriker. Håll käften du har inte rätt att uttala din åsikt.
Det där är min gamla hingst!Blev rätt ledsen när jag såg att köparen skickat honom till Gisela. Det är nån annan bugg som gör att man kan betäcka med vissa pensionerade hingstar...
Känns rätt nedlåtande ja, men jag vet inte vad kontexten är heller.![]()
Kontexten är att jag sagt att jag anser att man ska stänga tävlingar för märrar som är dräktiga från den dag man kan göra ultraljud tom den dag ungen är avvand.Jag vet inte vad som har skrivits innan så jag läser endast det inlägget - och den verkar lite irriterad visserligen. Men att man försöker hålla spelet öppet för olika sätt att spela som kanske inte alltid är så realistiska s.a.s.
Ber om ursäkt om jag stöter mig på något![]()
Kontexten är att jag sagt att jag anser att man ska stänga tävlingar för märrar som är dräktiga från den dag man kan göra ultraljud tom den dag ungen är avvand.
Jag tror att det är något som man kan införa i framtiden, jag tror att de helt enkelt prioriterar andra saker just nu. Som buggarna tex. Tror att det behöver flyta fint först innan man lägger till något mera.Kontexten är att jag sagt att jag anser att man ska stänga tävlingar för märrar som är dräktiga från den dag man kan göra ultraljud tom den dag ungen är avvand.
Nej, jag tycker faktiskt inte att det skriker alls, utan bara är någon som uttrycker sin åsikt som skiljer sig från din.Okej fråga är det bara jag som tycker att det här inlägget skriker. Håll käften du har inte rätt att uttala din åsikt.
33 hästar ligger till salu nuFjordingar och mustanger, de flesta till foundationpris eller mindre. https://www.horsereality.com/user/4684/Linta
Mitt problem är att personen drog ner det på personplan helt i onödan. Det hade gått alldeles utmärkt att föra diskussionen utan den delen.Nej, jag tycker faktiskt inte att det skriker alls, utan bara är någon som uttrycker sin åsikt som skiljer sig från din.