HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir störd av att bara första bokstaven är olika... :o Och typsnittet känns inte heller optimalt tycker jag. :)
Nja, jag tyckte dom var lite för tunna, passade inte ihop med det vanliga typsnittet.
:meh:
Jag är inte irriterad på er, utan jag är irriterad på att de var tvungna att fixa något som inte behövde fixas :arghh: Nu har jag kämpat med något i ett par timmar som jag ska skicka ned i papperskorgen 🤬:grin:

Jag vill ju gärna ha något som visar att de är från mig men det är svårt att finna något som har med mitt namn/stall att göra..
 
Verkar som att Rabia är en Nadiyya. Ger världens skitconfo helt enkelt. Skulle inte förvåna mig om hon är bärare :meh:
 
Okej fråga är det bara jag som tycker att det här inlägget skriker. Håll käften du har inte rätt att uttala din åsikt.
It's great if there is a certain way that you want to play, but the system is good as it is currently because it allows players to make these sort of decisions for themselves. A well-balanced game shouldn't force its entire user base to play in one narrow game style.
Im sorry if you can't see the decisions we currently have to choose between, there are plenty, and there will continue to be more as the game develops. Putting a hard cap in like this, especially at this point in the game is something I would definitely say is premature.
 
Okej fråga är det bara jag som tycker att det här inlägget skriker. Håll käften du har inte rätt att uttala din åsikt.
Jag vet inte vad som har skrivits innan så jag läser endast det inlägget - och den verkar lite irriterad visserligen (som att man har diskuterat det ett tag redan innan). Men att man försöker hålla spelet öppet för olika sätt att spela som kanske inte alltid är så realistiska s.a.s.

Ber om ursäkt om jag stöter mig på något :o
 
Känns rätt nedlåtande ja, men jag vet inte vad kontexten är heller. :)
Jag vet inte vad som har skrivits innan så jag läser endast det inlägget - och den verkar lite irriterad visserligen. Men att man försöker hålla spelet öppet för olika sätt att spela som kanske inte alltid är så realistiska s.a.s.

Ber om ursäkt om jag stöter mig på något :o
Kontexten är att jag sagt att jag anser att man ska stänga tävlingar för märrar som är dräktiga från den dag man kan göra ultraljud tom den dag ungen är avvand.
 
Kontexten är att jag sagt att jag anser att man ska stänga tävlingar för märrar som är dräktiga från den dag man kan göra ultraljud tom den dag ungen är avvand.

Ah, ok! Well ja, inlägget framstår som rätt tyket. Så skrev inte du ett inlägg som framstod som tyket skulle jag säga det var ett direkt otrevligt svar bara för att man inte håller med...
 
Kontexten är att jag sagt att jag anser att man ska stänga tävlingar för märrar som är dräktiga från den dag man kan göra ultraljud tom den dag ungen är avvand.
Jag tror att det är något som man kan införa i framtiden, jag tror att de helt enkelt prioriterar andra saker just nu. Som buggarna tex. Tror att det behöver flyta fint först innan man lägger till något mera.

Men om du skrev endast ett inlägg om det med inga andra likadana inlägg av andra innan så var det lite väl aggressivt svar på bara ett inlägg.
 
Jag är väl lite glaset är halvfullt nu :p men jag hoppas att det var helt enkelt så att de hade en lite dålig dag och därför blev lite skarpare i tonen.
 
Nej, jag tycker faktiskt inte att det skriker alls, utan bara är någon som uttrycker sin åsikt som skiljer sig från din.
Mitt problem är att personen drog ner det på personplan helt i onödan. Det hade gått alldeles utmärkt att föra diskussionen utan den delen.
Att våra åsikter skiljer sig åt är ingen nyhet. Jag tror inte vi varit överens om en enda sak i någon diskussion men så är det ju när man pratar med folk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 001
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 837
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 479
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp