HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur många chanser ska ni ge AT stona som ni testar för rabicano? Funderar på om jag ska betäcka om igen med Aphodiini eller bara vänta och se vad som blev av fölet och skicka iväg stoet om den inte är rab, och köpa en ny att testa.

Alltså vattenmelonerna och molnhästarna. Så söta! :d

Men favoriten i mitt stall är den här! Looking groovy :love:
27993

Hur många chanser ska ni ge AT stona som ni testar för rabicano? Funderar på om jag ska betäcka om igen med Aphodiini eller bara vänta och se vad som blev av fölet och skicka iväg stoet om den inte är rab, och köpa en ny att testa.
Bara en chans känns ju lite lite. Det är ju bara 50% chans även om stoet har en gen, och har man otur kan man ju i så fall hålla på i evigheter och samtidigt skicka ston som verkligen är bärare till Gisela. Om jag seriöst skulle testa ston skulle jag nog ta minst 3-4 föl på dem (om det inte råkar poppa upp en rabicano tidigare vill säga).

Jag ÄLSKAR käppisarna :love: väcktes av hundarna mitt i natten och kunde inte somna om, så såg bilderna då. Mina favoriter är stjärnhimlarna och banditerna :)

Nu kommer jag inte ihåg vilka som erbjudit mig Aku x Aisha-hästar.
Mitt stall är just nu 204 av 190. Det kommer nog att vara så ett tag... så jag avstår, men tack för erbjudandena :)

Och så mitt tredje inlägg i raden :D
Jag måste bara berätta om min löjliga glädje när jag upptäckte hur spelaren som köpt ett av mina Shire-föl döpt henne :)
När jag sålde henne hette hon något i stil med "star filly", men så kom hon på betäckningsbesök som Asc Mystical! :) Ok, just shirehästarna döper jag inte enl "Asc + namn", men jag gör det med alla andra raser, och att spelaren faktiskt tyckte att det var viktigt att ha med "Asc" i namnet gör mig lite rörd :)

Är det någon som använd den här quarterhingsten?
https://www.horsereality.com/horses/606721/fong

Jag vet inte om det bara är en slump eller om han är ”dålig”, men tre av fyra märrar har kastat när jag använt mig av honom. Är det någon här som använt honom, och hur har det gått för er?

Känns trist. Han är förvisso inte speciellt dyr, och ägaren erbjuder LFG, men ändå.

Jag vet inte om det bara är en slump eller om han är ”dålig”, men tre av fyra märrar har kastat när jag använt mig av honom. Är det någon här som använt honom, och hur har det gått för er?

Känns trist. Han är förvisso inte speciellt dyr, och ägaren erbjuder LFG, men ändå.
Jag har! Två ston. Båda tog sig på första försöket.

Har betäckt två eller tre stycken med honom, ingen har kastat än så länge.

Tänkte kolla om jag skulle vilja använda honom men kom på en sekund efter ha tryckt att de är ju käpphästar nu - kan inte kolla hur han ser ut :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka