Wow, grattis!My god, har haft ett par dagars paus för barnafödande och kommer tillbaka och typ 15 föl har fötts. Blev lite förvånad när jag gick in för att se vad det blev![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, grattis!My god, har haft ett par dagars paus för barnafödande och kommer tillbaka och typ 15 föl har fötts. Blev lite förvånad när jag gick in för att se vad det blev![]()
Åh
Grattis till bebisen!My god, har haft ett par dagars paus för barnafödande och kommer tillbaka och typ 15 föl har fötts. Blev lite förvånad när jag gick in för att se vad det blev![]()
Åh
Jag lånar gärna Bruno om det går bra för hrc?
Jag tror jag missade digAbsolut, jag ändrar nu![]()
Jag tror jag missade dig![]()
My god, har haft ett par dagars paus för barnafödande och kommer tillbaka och typ 15 föl har fötts. Blev lite förvånad när jag gick in för att se vad det blev![]()
Nu är jagVi går om varandra lite bara.
Jag är här nu, är du?
Tack så jättemycket!Vi går om varandra lite bara.
Jag är här nu, är du?
Jag har ett jätteblingat at sto som blev 3 idag. Jag vill se nuuuu!Det sura är att mitt äldsta haflingerföl växte äntligen upp idag och jag skulle äntligen få se om han ärvde mammans mörka färg eller inte
Som tur är så hade jag glömt det och såg inte åldern förrän jag spanade in alla käpphästar. Så ... Jag har liiite tålamod![]()
Du vet iallafall att hon är jätteblingad, jag vet inte ens vad för färg min kommer att ha!Jag har ett jätteblingat at sto som blev 3 idag. Jag vill se nuuuu!![]()