HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns som det är färgavel jag ska hålla mig till, för det är det enda som går hyfsat bra :meh:
Jag får väl låtsas att jag bara färgavlar men ha prestationsavel som baktanke..

Inget ont som inte för nåt gott med sig... jag organiserade om bland hästarnas namn och har markerat tydligt vilka jag köpt från Bukare, genom att lägga till "af" och så användarnamnet eller stallnamnet, eller en förkortning av något av det. Kommer inte orka kopiera in era stuterimarkörer så det fick bli det, bättre än inget. Jag orkade AT-arna och araberna, sen tog orken slut, så isisarna vet jag inte riktigt vad jag ska göra med... suck, är ganska irriterad på att alla avkommelistor ser sååå fula ut och inte går att göra nåt åt.

När en häst bara behöver ett resultat till över 80 för stjärna och det här händer...

Bifogade filer

• Screenshot_20190411-222118__01.webp
    Screenshot_20190411-222118__01.webp
    4,6 KB · Visningar: 25
Det sura är att mitt äldsta haflingerföl växte äntligen upp idag och jag skulle äntligen få se om han ärvde mammans mörka färg eller inte :arghh::rofl:
Som tur är så hade jag glömt det och såg inte åldern förrän jag spanade in alla käpphästar. Så ... Jag har liiite tålamod :p

Det sura är att mitt äldsta haflingerföl växte äntligen upp idag och jag skulle äntligen få se om han ärvde mammans mörka färg eller inte :arghh::rofl:
Som tur är så hade jag glömt det och såg inte åldern förrän jag spanade in alla käpphästar. Så ... Jag har liiite tålamod :p
Jag har ett jätteblingat at sto som blev 3 idag. Jag vill se nuuuu! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 339
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka