Bukefalos 28 år!

HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men såklart fungerar inte mitt prefix längre, blir bara en massa ”????” :meh:

Ni som istället har kursiv text eller som du @Murray, hur gör ni?
 
Har gått igenom lite hästar och tänkte göra mig av med dessa, men frågar här lite snabbt först innan dom skickas iväg.

38arctica Arabsto GP 668 2VG 10G E:Baariq
38duska Gypsystoföl GP 566 3VG 9G
38retire Arabhingstföl GP 667 1VG 11G Aku+Aisha
38retire Arabstoföl GP 657 4VG 8G Haafiz+Adira
38retire Arabstoföl GP667 11G 1A Aku+Aisha
38retire Arabstoföl GP 652 3VG 9G Jumah+Dema
38sell Quarterhingstföl GP 627 4VG 8G EE Z SW1
38sell Oldiehingstföl GP 663 1VG 11G CR TO
bukesell PRE stoföl GP 648 2VG 10G CR 233 Dressyr
38ruby-silver-forest Shiresto GP 548 2VG 9G 1 A fux
 
Blev något fel efter uppdateringen, och det kommer inte ändras tillbaka så man måste fixa det själv tyvärr.
Har du satt in det på nytt? Jag kör copy paste, men har fått uppdatera allt på nytt.
Ja, alltså det vet jag ;) Jag menade att det prefixet jag hade innan uppdateringen inte fungerar längre. Symbolen blir ”????” när jag försöker lägga in på nytt.

Men var @Hedinn, var kopierar du ifrån? :p Jag har försökt kopiera själv tidigare. Skrivit något kursivt i Word och kopierat, men det har inte gått att klistra in. Förstå min frustration :laugh:
 
Ja, alltså det vet jag ;) Jag menade att det prefixet jag hade innan uppdateringen inte fungerar längre. Symbolen blir ”????” när jag försöker lägga in på nytt.

Men var @Hedinn, var kopierar du ifrån? :p Jag har försökt kopiera själv tidigare. Skrivit något kursivt i Word och kopierat, men det har inte gått att klistra in. Förstå min frustration :laugh:
Här körde jag för att få mitt H, finns andra sidor med fler fonts. Bara att googla efter typ fonts copy paste eller nåt liknande så får du upp en del förslag. :D Vad var det för prefix du hade innan?
 
Ja, alltså det vet jag ;) Jag menade att det prefixet jag hade innan uppdateringen inte fungerar längre. Symbolen blir ”????” när jag försöker lägga in på nytt.

Men var @Hedinn, var kopierar du ifrån? :p Jag har försökt kopiera själv tidigare. Skrivit något kursivt i Word och kopierat, men det har inte gått att klistra in. Förstå min frustration :laugh:

Jahaa, jag har inte provat klistra in stjärnor och sånt på nytt igen så visste inte att det krånglade. Provade nu att kopiera stjärnor från denna sidan och det funkade cool-fancy-text-generator.html
 
Här körde jag för att få mitt H, finns andra sidor med fler fonts. Bara att googla efter typ fonts copy paste eller nåt liknande så får du upp en del förslag. :D Vad var det för prefix du hade innan?
Jahaa, jag har inte provat klistra in stjärnor och sånt på nytt igen så visste inte att det krånglade. Provade nu att kopiera stjärnor från denna sidan och det funkade cool-fancy-text-generator.html
Jag hade detta prefix innan 🐲 och detta symboliserade mins studs 💫 . Inget av de fungerar :p

Pokalen fungerar inte heller, men av någon anledning fungerar fortfarande stjärnorna.

Tack @Hedinn!
 
Jag hade detta prefix innan 🐲 och detta symboliserade mins studs 💫 . Inget av de fungerar :p

Pokalen fungerar inte heller, men av någon anledning fungerar fortfarande stjärnorna.

Tack @Hedinn!
Aha nä, emojis funkar inte längre utan bara utf-8. Googla utf-8 symbols så borde du hitta ett gäng som går att använda. :)
 
Jag är så less på alla "mellanmjölksföl" som dräller fram. Speciellt när det är hingstar också. Får dom hyfsade GP så är dom usla i confo och tvärtom.
Så värdelöst. :(
 
Men skit också, verkar komma från Aytac, så det är inte Mango som är bärare.. Betäckte med samma hingst igen (kass men testar Tayyip och vill ge denna hingsten en chans till innan jag byter) men sen får jag leta upp någon bättre leverhingst så jag kan få en bättre rabicanoleverbärare :D
Nu är jag inte med. Är det Aytac och Nelaria som är bärare?
 
Jag blev besviken när jag loggade in idag, för att jag fick ett efterlängtat föl efter den klabbe som har högst dressyr-gp. För fölet hade ju -bara- 83 i snitt i dressyr jämfört med pappans 84, sen strunt samma att han knappt är släkt med något sto jag har och har bra kör-stats. Orkar inte mig själv ibland :rofl:

Älskar för övrigt hans sto-linje, fasiken så fina hästar de lämnar :love: https://www.horsereality.com/horses/648179/
 
Hoppas slippa det.. 🙄
Men mina symboler verkar funka när jag lägger in på nytt iaf.

För er som köpt hästar av mig och vill ha kvar/sätta tillbaka min symbol så är det denna: ᴹᴮ (inget krav alls dock!)


Edit: Delo har uppdaterat sin text nu och verkar som att vi måste göra det manuellt.
Tack för att du la ut din symbol här, Leilas namn såg tomt ut utan den :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 064
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 450
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 234
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 496
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp