Den här blev alldeles askgrå
https://www.horsereality.com/horses/647999/ Vill så gärna att hon behåller den färgen men jag vet ju att hon inte kommer göra det. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men såklart fungerar inte mitt prefix längre, blir bara en massa ”????”
Ni som istället har kursiv text eller som du @Murray, hur gör ni?
Blev något fel efter uppdateringen, och det kommer inte ändras tillbaka så man måste fixa det själv tyvärr.
Ja, alltså det vet jagHar du satt in det på nytt? Jag kör copy paste, men har fått uppdatera allt på nytt.
Här körde jag för att få mitt H, finns andra sidor med fler fonts. Bara att googla efter typ fonts copy paste eller nåt liknande så får du upp en del förslag.Ja, alltså det vet jagJag menade att det prefixet jag hade innan uppdateringen inte fungerar längre. Symbolen blir ”????” när jag försöker lägga in på nytt.
Men var @Hedinn, var kopierar du ifrån?Jag har försökt kopiera själv tidigare. Skrivit något kursivt i Word och kopierat, men det har inte gått att klistra in. Förstå min frustration
![]()
Ja, alltså det vet jagJag menade att det prefixet jag hade innan uppdateringen inte fungerar längre. Symbolen blir ”????” när jag försöker lägga in på nytt.
Men var @Hedinn, var kopierar du ifrån?Jag har försökt kopiera själv tidigare. Skrivit något kursivt i Word och kopierat, men det har inte gått att klistra in. Förstå min frustration
![]()
Här körde jag för att få mitt H, finns andra sidor med fler fonts. Bara att googla efter typ fonts copy paste eller nåt liknande så får du upp en del förslag.Vad var det för prefix du hade innan?
Jag hade detta prefix innanJahaa, jag har inte provat klistra in stjärnor och sånt på nytt igen så visste inte att det krånglade. Provade nu att kopiera stjärnor från denna sidan och det funkade cool-fancy-text-generator.html
Aha nä, emojis funkar inte längre utan bara utf-8. Googla utf-8 symbols så borde du hitta ett gäng som går att använda.Jag hade detta prefix innanoch detta symboliserade mins studs
. Inget av de fungerar
Pokalen fungerar inte heller, men av någon anledning fungerar fortfarande stjärnorna.
Tack @Hedinn!
Nu är jag inte med. Är det Aytac och Nelaria som är bärare?Men skit också, verkar komma från Aytac, så det är inte Mango som är bärare.. Betäckte med samma hingst igen (kass men testar Tayyip och vill ge denna hingsten en chans till innan jag byter) men sen får jag leta upp någon bättre leverhingst så jag kan få en bättre rabicanoleverbärare![]()
Det kan vara rätt skönt i och för sig, lite renare helt enkeltAha nä, emojis funkar inte längre utan bara utf-8. Googla utf-8 symbols så borde du hitta ett gäng som går att använda.![]()
Nu är jag inte med. Är det Aytac och Nelaria som är bärare?
Tack för att du la ut din symbol här, Leilas namn såg tomt ut utan denHoppas slippa det..
Men mina symboler verkar funka när jag lägger in på nytt iaf.
För er som köpt hästar av mig och vill ha kvar/sätta tillbaka min symbol så är det denna: ᴹᴮ (inget krav alls dock!)
Edit: Delo har uppdaterat sin text nu och verkar som att vi måste göra det manuellt.
Aha trodde du pratade om RabicanoanlagetKunde bara hitta leveravkommor hos Aytac. Så jag antar att mitt rabicanosto fått genen därifrån och när jag betäckte med en leverhingst så blev det leveravkomma.