HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm. La ut denna lilla islandshingst till salu. Sedan började jag få kalla fötter och avbröt. Kan någon säga ett nyktert ord om honom? Jag känner mig lite kär och kan nog inte riktigt se klart. :p Han är nämligen E/E, Z/Z, TO/W21. :love: Har 6 VG resten G och har enbart 1premium-resultat på utställning. Men, GP:t är lite lågt med 591 och det är där jag tvekar. Hjääälp! Vad ska jag göra med honom... https://www.horsereality.com/horses/621282/hrimfaxe
 
Vad händer om man har fler föl än man har stall till liksom? :confused:
Det är först när de lämnar mamman som de börjar räknas in i hästantalet. När så sker och man får för många så händer i nuläget bara en sa, du kan inte köpa hästar. Deloryn har sagt att det kommer komma en spärr för att betäcka om man har för många men att vissa andra saker ska fixas först. Med andra ord kan det vara smart att inte låta stallet sväll iväg allt för mycket
 
Det är först när de lämnar mamman som de börjar räknas in i hästantalet. När så sker och man får för många så händer i nuläget bara en sa, du kan inte köpa hästar. Deloryn har sagt att det kommer komma en spärr för att betäcka om man har för många men att vissa andra saker ska fixas först. Med andra ord kan det vara smart att inte låta stallet sväll iväg allt för mycket

Hur gör man då?? :rofl:

Asså, jag har så himla svårt för att skicka hästar som det egentligen inte är nåt "fel" på till Gisela, men det är ju hopplöst att försöka sälja.

Men jag måste försöka lära mig att vara lite tuffare helt enkelt. Annars kommer det här spelet ruinera mig...
 
Det är först när de lämnar mamman som de börjar räknas in i hästantalet. När så sker och man får för många så händer i nuläget bara en sa, du kan inte köpa hästar. Deloryn har sagt att det kommer komma en spärr för att betäcka om man har för många men att vissa andra saker ska fixas först. Med andra ord kan det vara smart att inte låta stallet sväll iväg allt för mycket
Dvs gör inte som jag 🙈
 
Jag gillar även märket för bugapocalypse :D
28071
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 951
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 735
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 569
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 870
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp