HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, det var ju ett Trakehnersto ute på Market som såldes av Gisela, alltså från retirement. Jag trodde det var en bugg (vilket jag sedan också läste att det var) så jag testade lägga bud mest för skojs skull. Nu står hästen i mitt stall! :o:confused: Jaja, hon är ju söt och inte helt värdelös och dessutom dräktig så hon får väl ha en chans.
 
Hur gör man då?? :rofl:

Asså, jag har så himla svårt för att skicka hästar som det egentligen inte är nåt "fel" på till Gisela, men det är ju hopplöst att försöka sälja.

Men jag måste försöka lära mig att vara lite tuffare helt enkelt. Annars kommer det här spelet ruinera mig...
Man lär sig att skicka till Gisela :D
Jag försökte sälja allt tidigare men sen började jag känna mig elak eftersom folk som inte lärt sig hur spelet funkar alltför lätt köper de dåliga och därmed får en dålig start.
 
Tack! :) Det passade jättebra! Tittade tidigare lite halvhjärtat efter lämplig(a) hingst(ar) men fastnade inte riktigt för någon. Det här blir super! :up:
Vad roligt! Vilken bra tajming också. Har själv ett sto till honom om några dagar så tänkte att jag kan lika gärna åldra honom idag eftersom de ligger lite i ofas :p
 
Meeen. Jag har oflyt för tillfället. Väntar nästan bara hingstföl och har massor av ston som inte tar sig... :arghh: Nu funkade det inte med Rythm Of Sound heller @Murray . Får jag göra om?
 
Tävlar Gisela också? :confused:

28084
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 951
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 735
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 572
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 871
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp