Asko
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är HR blockat i Ryssland. Undrar vad det beror på, om jag blev sannspådd med mitt skämt om regnbågshästar och Putin.
Menar du denna?@Shaggy Har du kvar den där listan på Akhal Tekes (eller minns jag fel och det var araber?) Där det stod vilka foundationhästar som bär på vissa anlag, vilka som ger bra confo/hög GP osv? Alla foundationhästar över hela världen fanns länkade där tror jag.
Jupp. Är du där fortfarande?@Iamia stoet jag betäckte med Malte kastade, går det testa igen?
Japp!Jupp. Är du där fortfarande?
Du har läst lite snett. De står som flaxbärareTack! Men varför står Izuma, Munir och Akgün som bärare av rabicano? För det är dom väl inte?![]()
Du har läst lite snett. De står som flaxbärare
Kan man få en dejt till HRC-pris?
Såklart! Jag är inne en sväng nu om det passar?Kan man få en dejt till HRC-pris?![]()
Ja, tack!Såklart! Jag är inne en sväng nu om det passar?
Jag fick till min som tidigare men den är ju rätt rudimentär.Är det bara jag som tycker det är helt sanslöst svårt att få till en vettig profil?
Numera går det inte att få till rubriker, eller är jag blind? Det verkar inte heller fungera med styckeindelning, utan allt vill lägga sig i en enda hög. Så störigt! Min profil ser ut som en wall of text...![]()