Bukefalos 28 år!

Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säger som övriga, välkommen @Mollsantrollsan !
Det är ett väldigt beroendeframkallande spel och vi har väldigt roligt😊

Jag har inte lyckats lägga till mig på listan(jag förstör bara listan när jag försöker typ🤔)men är du intresserad av akhal teke, island, oldenburgare eller trakhener så har jag en hög sådana som du kan få köpa till vrakpris! Inte toppklass men bra att börja med och du slipper göra som en annan och kasta ut massa pengar på dåliga hästar som du inte kan få sålda sen.

Annars; jag tycker mig se lite av vad en annan användare skrev om, dvs att det finns inga riktigt bra hästar till salu nu?
Kollade bland islänningarna för att se hur mycket jag ska skinna @inverterad på(😉)men hittade ingen motsvarande häst på de första 10 sidorna. Alla hade sämre siffror på nån del alternativt helt oattraktiv färg. För nån vecka sen kunde man lätt hitta ston motsvarande det jag säljer och betydligt bättre också!

Och till sist; nu har jag sådär många spännande föl på gång igen att jag tror jag spricker! :bump:
 
Jag sitter på ett helt gäng Welsh-hingstar. :angel: Tyvärr har båda mina RN-hingstar Graig i stamtavlan, så de går bort. Men jag har de här snyggingarna:
https://www.horsereality.com/horses/265286/lancer
https://www.horsereality.com/horses/154435/gregg
https://www.horsereality.com/horses/184109/hank
Det fick bli en Lancerunge denna gång, håller övriga i minnet dock!
Måste ju se om jag också får en hingst! Hittills har två av två föl undan det stoet varit ston så det är väl dags nu😉
 
Asch, det är lugnt!
Satte en dag på traden, men det är ingen panik ifall du behöver mer tid.😊
Jag sålde precis två hästar, så hämtade hem henne :D
Hon var ännu bättre än jag förväntade mig :love:
89-87-69 för dressyr, vilket är ett snitt på över 81 :banana:
Jag har inte hittat en enda hingst (förutom min egen parvel som föddes nyligen) med snitt över 80 för dressyr. Kliar i fingrarna att åldra upp och betäcka, men med vad?!
 
Jag känner att jag sitter fast lite i spelet nu. :down: Har fått så många föl och sålt så många hästar på sistone att jag inte längre har koll på vad jag har i stallet. Försöker styra upp och uppdatera mitt kalkylblad för att få lite ordning på saker igen. (Kalkylblad är ett HETT TIPS för er som ännu inte har ett, så skönt att kunna få lite översikt) Jag spelar så slentrianmässigt nu, samma saker om och om igen. Funderar på att köpa in någon helt annorlunda häst, antingen andra linjer/inriktning eller annan ras, bara för att kicka igång min motivation lite igen. Få lite action liksom ;):laugh::nailbiting:
 
Jag sålde precis två hästar, så hämtade hem henne :D
Hon var ännu bättre än jag förväntade mig :love:
89-87-69 för dressyr, vilket är ett snitt på över 81 :banana:
Jag har inte hittat en enda hingst (förutom min egen parvel som föddes nyligen) med snitt över 80 för dressyr. Kliar i fingrarna att åldra upp och betäcka, men med vad?!
Jag har en hingst, men jag tror de är släkt... https://www.horsereality.com/horses/348886/pobofn
 
Araber- vad räknas som en bra och var ligger en vettig? I conf och GP. Är sugen på att köpa något småroligt då jag dragit ner på trakhenarna ordentligt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 150
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 675
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 715
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 567
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp