Bukefalos 28 år!

Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyra föl har ploppat ut idag; ett Arabsto, ett Akhal-Tekesto, ett Mustangsto och en Islandshingst. De två sista kommer skickas till Gisela ganska så omgående tyvärr, bottennapp på allt = färg, GP och confo😟

A-T stoet behåller jag även fast hon inte har toppenGP (682/En304)😊
https://www.horsereality.com/horses/372762/foal-doe-372762

Arabstoet däremot var en fin överraskning confomässigt, 5VG & 7G (mamman har 2VG &10G och pappan 12G)!😍 GPn är inte direkt nå att hurra över (643), förutom att Strenght blev högre än föräldrarnas.
https://www.horsereality.com/horses/372425/
 
Jag gick igenom alla arabsaluston som finns för att se om jag kunde hitta något att rekommendera vår nya vän. Till min förvåning så fanns det egentligen ingenting som jag anser bra (jag tittar inte på hästar under 650 i GP). Ett par var i paritet med den jag sålde men ingen var bättre. Har marknaden börjat släppa lite för de bättre hästarna? Men varför var då ingen intresserad av 'min' som var på gränsen till en stjärna? Eller har folk som har de bättre hästarna gett upp och pensionerar dem direkt för att inte skänka bort jobbet?
 
sånt som händer när man slösurfar på Buke. Man börjar spela ännu ett sjukt tidskrävande och beroendeframkallande spel :grin:

Har nu spelat i typ 15 minuter och fyllt stallet med förmodligen jättedåliga hästar. Nu tränar alla. Vad gör man då? Haha!
 
sånt som händer när man slösurfar på Buke. Man börjar spela ännu ett sjukt tidskrävande och beroendeframkallande spel :grin:

Har nu spelat i typ 15 minuter och fyllt stallet med förmodligen jättedåliga hästar. Nu tränar alla. Vad gör man då? Haha!
Klickar massa i ridskolan och letar hingstar till nästa betäckning? :D
 
Klickar massa i ridskolan och letar hingstar till nästa betäckning? :D
Jaså är det där man hittar dom? Lyckades bara få mocka lite boxar när jag var där.

Ska man inte träna dom och få nåt resultat innan man avlar? Eller gör det varken från eller till? Har inte fattat nånting som ni hör. Jag har nu två föl och ett sto med föl så den enda som evt. kan betäckas i nuläget är stoet. Sen har jag sett att man kan snabbspola åldringen på dom också...?
 
Hade jag inte haft för många AT hade jag lätt köpt den första direkt. Fattar inte varför du inte får några bud på henne. Hon är ju jättefin :love:

Erkänner att jag inte har tålamod för budgivning på flera dagar :angel: är det inom en timme kvar så budar jag men inte annars. Vill jag ha en häst så vill jag köpa den direkt :o
 
Erkänner att jag inte har tålamod för budgivning på flera dagar :angel: är det inom en timme kvar så budar jag men inte annars. Vill jag ha en häst så vill jag köpa den direkt :o
Då köper man henne för buy out priset. ;) Jag hatar också auktioner som är längre än en dag och bjuder aldrig på dem. Är det mindre än ett dygn kvar så känns det mer ok. Väljer också alltid en dag som alternativ när jag ska sälja.
 
Erkänner att jag inte har tålamod för budgivning på flera dagar :angel: är det inom en timme kvar så budar jag men inte annars. Vill jag ha en häst så vill jag köpa den direkt :o
Då köper man henne för buy out priset. ;) Jag hatar också auktioner som är längre än en dag och bjuder aldrig på dem. Är det mindre än ett dygn kvar så känns det mer ok. Väljer också alltid en dag som alternativ när jag ska sälja.
Finns inget buy out på hästen jag är intresserad av. Jag skickade ett meddelande till säljaren och bjöd rejält p, jag får köpa hästen på privat trade idag. Får se om det blir napp. Tyvärr har inte säljaren varit inloggad sedan igår :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 026
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 097
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 186
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 957
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp