Bukefalos 28 år!

Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har för mig att tiden som @Iamia nämner är den rätta. Det är dock inte så att hästarna åldras var 36e timme utan de åldras alltid vid midnatt. Det gör att de har visa åldrar i 2 dagar medan de andra i 1 dag som exempel så är de 0 månader i två dygn och 1 månad i ett dygn.
Okej så varje/varannat dygn så åldras de 1 månad i taget?
 
Jag har också en quarter maskot, den råkade vara ett sto. Skulle bara vara där och vara fin och titta på... och så avlar jag på den? vafan? jag försöker ju minska ner på hästar! :rage:
Jo det är ju det min Mustangmaskot har ju fått föl (en hingst) och väntar nu nästa samma sak lär hända här när hon växer upp :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 028
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 105
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 189
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 960
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp