Det står i wikin att sooty är incomplete dominant. Så det kanske inte riktigt var så enkelt...Båda föräldrarna måste vara bärare tror jag. Det är ett recessivt anlag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står i wikin att sooty är incomplete dominant. Så det kanske inte riktigt var så enkelt...Båda föräldrarna måste vara bärare tror jag. Det är ett recessivt anlag.
FixatJa, absolut! Har inte kommit åt att sitta vid datorn förrän nu, så ursäkta det sena svaret. Det är bara att sätta honom på private sale till Tuskntemper.![]()
O vad innebär det?Det står i wikin att sooty är incomplete dominant. Så det kanske inte riktigt var så enkelt...![]()
På svenska heter det ofullständig dominans. Om du hellre vill leta på svenska då
Det står i wikin att sooty är incomplete dominant. Så det kanske inte riktigt var så enkelt...![]()
Mer effekt i dubbel upplaga. Tror dock att det kan krävas dubbel upplaga för att synas på röd bas? Osäker där dock.
OkDu är liksom sabinoexperten här så jag bara förväntade mig att du skulle veta
![]()
Ja, per telefon, men jag kan försöka fixa Panzar ändåAaa! @Laa är du där?![]()
Jättemycket tack! Nu jäklarns ska det bli ett bra litet STOföl!Ja, per telefon, men jag kan försöka fixa Panzar ändå![]()
No worries! De uppdaterar.Sidan nere![]()
Phew, hade nog missat den nyheten. Blir lite nervig iom hur spelet var förutNo worries! De uppdaterar.![]()
Såpp. Nu har jag en round pen! (Får se hur det här slutar...)
Var hittade du den?Såpp. Nu har jag en round pen! (Får se hur det här slutar...)
Jag får felmeddelande när jag anmäler hästar till tävling