Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går bara att anmäla en häst i minuten just nu..
Varför det månn tro? Är det bara tillfälligt eller beror det på den nya round pen funktionen? Så att folk inte tränar sina hästar på samma nivå hela tidenÄr ju en lösning men då föredrar jag hur det var förut
![]()
Jag fick inget meddelande men jag sitter på mobilen så den försvinner ju lätt i hörnet där. Vad står det?Jag hoppas på att det + meddelande när man anmäler är en bugg. Det måste det ju bara vara.. Annars kommer man ju bli galen!
Jag fick inget meddelande men jag sitter på mobilen så den försvinner ju lätt i hörnet där. Vad står det?
Någon (kyrisilan) har redan sagt detta på forumet och Deloryan har sett det. Tror inte det kommer att vara kvar.Jag menade notifikeringar, en för varje häst man anmäler till tävling. Såhär:
Visa bifogad fil 26971
Ok, det är en bug! Pust!Någon (kyrisilan) har redan sagt detta på forumet och Deloryan har sett det. Tror inte det kommer att vara kvar.
Kanske någon annan svarat redan, men man köper den under Estate.Var hittade du den?![]()
Alltså jag är antagligen blind, men vart hamnar roundpen när man har köpt den??
Samma här...Hmm, min pålitliga Puffin-browser har slutat fungera iom den här uppdateringen, kan inte längre växla mellan flikarna.
Tips, ni som kör på iOS-enheter? (Och nej, jag får inte Chrome att funka, trots att det sägs att det ska gå)
Hum, jag kör chrome både på iphone och macbookHmm, min pålitliga Puffin-browser har slutat fungera iom den här uppdateringen, kan inte längre växla mellan flikarna.
Tips, ni som kör på iOS-enheter? (Och nej, jag får inte Chrome att funka, trots att det sägs att det ska gå)