HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis letade Gealilah föl i Afrika för ett tag sedan men var ute efter El-Marees* Gealilah. Kom hem med 1 hingst Miraj*Akanza, 1 sto Miraj* Akanza och ett sto El-Marees*Akanza :cautious::love:

Jag var ute efter El-MareesxDziwa/Zeina men det gick inte så bra. Och nu är mina tickets slut.. Där rök bara sisådär drygt en halv miljon hrc :cautious:

Hittade även den här hingsten men jag vet inget om stammen keepretire Är det något att behålla?
 
Jag var ute efter El-MareesxDziwa/Zeina men det gick inte så bra. Och nu är mina tickets slut.. Där rök bara sisådär drygt en halv miljon hrc :cautious:

Hittade även den här hingsten men jag vet inget om stammen keepretire Är det något att behålla?
Aldrig sett den stammen så borde kunna vara intressant. Riktigt fin liten kille och helt ok galoppGP
 
Men herregud vad araber jag har nu igen :rofl: Jag ska ju bara ha rabicanos och rabicanobärare... Och någon enstaka confoförbättrare.
 
En spelgrej.

När kan man använda äpplen osv? Går att välja använda men sen står det bara att ingen häst är tillgänglig.

Däremot strö, det kan du dela ut hela tiden, hur många ggr som helst efter varandra till varje häst?
 
En spelgrej.

När kan man använda äpplen osv? Går att välja använda men sen står det bara att ingen häst är tillgänglig.

Däremot strö, det kan du dela ut hela tiden, hur många ggr som helst efter varandra till varje häst?
Det är inte implementerat än, så spara på allt du har tills det kommer ha ett syfte. :)
 
En spelgrej.

När kan man använda äpplen osv? Går att välja använda men sen står det bara att ingen häst är tillgänglig.

Däremot strö, det kan du dela ut hela tiden, hur många ggr som helst efter varandra till varje häst?
Du behöver varken använda äpplen (treats) eller strö i nuläget
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 752
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 897
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 733
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 401
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp