Gimme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gimme!
Ja Munin vet inte hur det ser ut för övrigt men har ett svagt minne av att det är någon mer som har en
Synd att confon och GPn inte blev bättre, kul med strengthen! Men med 5 G+ och med W19 går han alltid att sälja@Laa Fick just fölet efter din Panzar!Blev en liten hingst som fick med sig W19 från mamma. 12G (tumme upp på det eftersom stoet inte är helt bra confomässigt), GP på 652 och 55 i strenght.
Skulle gärna prova samma kombo igen om det går för sig! Det är ju det här med kön... https://www.horsereality.com/horses/562682/
Gimme!![]()
Haha ja!Äntligen @Trott !![]()
Tex den här som på något vis blev snyggare med sitt nya namn - Heartbreak Hotel
Jag har en massa Elvis avkommor att döpa om till låtar av Elvis Presley![]()
Skulle det kunna betyda att pappsen är det då också?
Nej, det har jag visst inte. Hon är också på spaet...Jag hittade precis en leverfux i mitt spa
Hingst, 673 i GP, ivägskickad pga 11G1A...
Jag visste inte att vare sig stoet eller hingsten var leverbärare. Eller, jag visste att stoet KUNDE vara det, men hingsten var en total överraskning.
Jag har en helsyster till unge herr spavistande, jag får väl hoppas på den där 25%s chansen, eller betäcka henne med någon av mina (numera) tre leverhingstar och se vad jag får![]()
Skulle det kunna betyda att pappsen är det då också?![]()
Pappas höger bak ser lite misstänkt ut, så kanske. Det är ju lite svårt att se på en bild framifrån när man (jag) är van vid sidobilder, men höger bak och vänster fram på fölet KAN vara sabino. Men det kan ju vara ”bara vanliga” vita tecken också... jag tycker vi drömmer tills han är vuxen och kan ge bevis i form av avkomma
Pappas höger bak ser lite misstänkt ut, så kanske. Det är ju lite svårt att se på en bild framifrån när man (jag) är van vid sidobilder, men höger bak och vänster fram på fölet KAN vara sabino. Men det kan ju vara ”bara vanliga” vita tecken också... jag tycker vi drömmer tills han är vuxen och kan ge bevis i form av avkomma![]()