HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Synd att confon och GPn inte blev bättre, kul med strengthen! Men med 5 G+ och med W19 går han alltid att sälja ;)
Vi tar och förbättrar allt på ett stoföl till nästa vända :D
Är du aktiv nu?
Jag skyller svagheterna helt på stoet... :angel: Hon köptes bara för att hon var fin att titta på och hade hög strength... :o

• Gilla
Reactions: Laa
Blir så jäkla trött på en person som vill utnyttja levandefölgarantin. Skickar meddelande om att den är inne jag svarar och sänker priset men inget händer och när jag kollar senaste aktivitet har h*n försvunnit samma minut som meddelande skickades. Det har hänt 2 ggr nu :meh:

Blir så jäkla trött på den person som vill utnyttja levandeföl garantin. Skickar meddelande om att den är inne jag svarar och sänker priset men inget händer och när jag kollar senaste aktivitet har h*n försvunnit samma minut som meddelande skickades. Det har hänt 2 ggr nu :meh:

Jag hade en sån idag. Jag svarade när hon var online och hon var online en bra stund efter, och hon hade dessutom sagt att hon skulle vara inloggad fram till klockan fem, klockan var typ två. Jag sänkte priset och klockan sex betäckt hon om :meh:

Jag hade en sån idag. Jag svarade när hon var online och hon var online en bra stund efter, och hon hade dessutom sagt att hon skulle vara inloggad fram till klockan fem, klockan var typ två. Jag sänkte priset och klockan sex betäckt hon om :meh:
Så länge låter jag den inte vara. Den första gången väntade jag typ 15 min innan jag insåg att inget skulle hända. I meddelandet som skickades 2 timmar och 15 minuter senare så påpekar människan att avgiften fortfarande är den vanliga. Vad hade h*n förväntat sig att jag ska sitta och se på när andra använder hingsten för 1 HRC?
Funderar på att pensionera hästar så jag kommer ner till rätt mängd och säga att h*n får sälja stoet till mig för 1 HRC. Det är den enda metod jag utlovar i garantin :cool:.

Blir så jäkla trött på den person som vill utnyttja levandeföl garantin. Skickar meddelande om att den är inne jag svarar och sänker priset men inget händer och när jag kollar senaste aktivitet har h*n försvunnit samma minut som meddelande skickades. Det har hänt 2 ggr nu :meh:

Jamen eller hur, jag håller på bli galen på en person som gör sådär för mig oxå! Fem ggr sen i Söndags har hen skickat, jag svarar & ändrar språngavgiften och precis efter det så har hen loggat ut!!😟😡

Så länge låter jag den inte vara. Den första gången väntade jag typ 15 min innan jag insåg att inget skulle hända. I meddelandet som skickades 2 timmar och 15 minuter senare så påpekar människan att avgiften fortfarande är den vanliga. Vad hade h*n förväntat sig att jag ska sitta och se på när andra använder hingsten för 1 HRC?
Funderar på att pensionera hästar så jag kommer ner till rätt mängd och säga att h*n får sälja stoet till mig för 1 HRC. Det är den enda metod jag utlovar i garantin :cool:.

Jag lät honom ligga för det kändes som lättaste sättet att bli av med problemet, annars skulle det ha blivit en never ending story. Jag var lite förvånad att ingen annan passade på, det är en at med GP727 och 2VG som brukar vara populär :p

Nando ser misstänkt ut.
Lancosta njae, men kanske ändå, pappa Darcy ser mycket misstänkt ut.
Theon mycket misstänkt.

Allt detta förutsätter ju att ”sabino” över huvud taget finns i rasen :D

Ja det är ju det, är det andra raser som det inte sagts finnas sabino hos som sedan visar sig ha det? Welsh hittade dom ju hos nu men har det sagts att det ska finnas innan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 353
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden