Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska det finnas sabino hos Norman? @Riru
Jag skyller svagheterna helt på stoet...Synd att confon och GPn inte blev bättre, kul med strengthen! Men med 5 G+ och med W19 går han alltid att sälja
Vi tar och förbättrar allt på ett stoföl till nästa vända
Är du aktiv nu?
Windfolagoa-jane-doe-tbn
Jag kommer möjligtvis ändra mina planer och lägga FT på nya cobbar istället. För jag vill också ha en sån här.
Ledsen, du får muta Delo i sådana fallJag vill se resultatet nu![]()
Blir så jäkla trött på den person som vill utnyttja levandeföl garantin. Skickar meddelande om att den är inne jag svarar och sänker priset men inget händer och när jag kollar senaste aktivitet har h*n försvunnit samma minut som meddelande skickades. Det har hänt 2 ggr nu![]()
Så länge låter jag den inte vara. Den första gången väntade jag typ 15 min innan jag insåg att inget skulle hända. I meddelandet som skickades 2 timmar och 15 minuter senare så påpekar människan att avgiften fortfarande är den vanliga. Vad hade h*n förväntat sig att jag ska sitta och se på när andra använder hingsten för 1 HRC?Jag hade en sån idag. Jag svarade när hon var online och hon var online en bra stund efter, och hon hade dessutom sagt att hon skulle vara inloggad fram till klockan fem, klockan var typ två. Jag sänkte priset och klockan sex betäckt hon om![]()
Blir så jäkla trött på den person som vill utnyttja levandeföl garantin. Skickar meddelande om att den är inne jag svarar och sänker priset men inget händer och när jag kollar senaste aktivitet har h*n försvunnit samma minut som meddelande skickades. Det har hänt 2 ggr nu![]()
Jag såg det! Ska bara göra plats sedan tar jag henneLa upp Quarterfölet på trade till dig @Sasse men det är inge bråttom att bli av med henne, så du vet![]()
Så länge låter jag den inte vara. Den första gången väntade jag typ 15 min innan jag insåg att inget skulle hända. I meddelandet som skickades 2 timmar och 15 minuter senare så påpekar människan att avgiften fortfarande är den vanliga. Vad hade h*n förväntat sig att jag ska sitta och se på när andra använder hingsten för 1 HRC?
Funderar på att pensionera hästar så jag kommer ner till rätt mängd och säga att h*n får sälja stoet till mig för 1 HRC. Det är den enda metod jag utlovar i garantin.
Nando ser misstänkt ut.
Nando ser misstänkt ut.
Lancosta njae, men kanske ändå, pappa Darcy ser mycket misstänkt ut.
Theon mycket misstänkt.
Allt detta förutsätter ju att ”sabino” över huvud taget finns i rasen![]()
Stackarn fick stora OLW på sitt färgtest, kommer den att dö nu då?
https://www.horsereality.com/horses/562900/