HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså Edmond verkar vara en bra hingst, jag hittade precis den här på foundation:
https://www.horsereality.com/horses/564727/perle-de-la-plage
Det visade sig att hon är halvsyster till mitt bästa sto som också har 5 VG - samma pappa... :D
Har de helt enkelt gömt de bästa cobarna i Australien? :idea:

Var du också där nu? :D
Det trista verkar vara att antingen får du hög GP och dålig confo, eller bra confo och låg GP. Jag ville försöka hitta en som man fick med båda på men det ville sig inte denna gången :p Fick några mittemellan iaf.

Helt okej att avsluta second level i dressyr med denna record :D :
26950

Dags att skrapa ihop FT igen och åka till antingen Afrika, Asien eller Europa och jaga cobar. Skulle vilja ha åtminstone en ok hingst till från en annan kontinent.

Oj, vad jag ligger efter! Jag sitter just nu och döper en massa föl som jag inte har haft tid med. Många är över 6 månader och har knappt ens blivit utställda ännu. :o

Om någon är intresserad av welshar så har jag en massa föl som jag kan tänka mig att sälja. De varierar lite i GP och confo, men där finns flera pärlor som jag inte lär behålla. Både ston och hingstar. Jag tänkte lägga upp en lista så fort jag har döpt alla och ställt ut dem en omgång till.

Hur har du lyckats? Kör du bara buyout? Har ett helt gäng som behöver flytta.

Jag kör bara buyout, mönstret är dessutom att har man de ute ett par dagar så går de sista dagen de är tillgängliga.
Men de jag har nu är på femte rundan (fyra kvar), de har lågt GP samt kass confo (under 600 och An).
1 åkte idag som jag aldrig trodde skulle få såld, hade egentligen bestämt mig för att säljs de inte denna gången så åker de till Retirement, men eftersom jag fick en såld så skickar jag ut dem igen. Så lite tålamod krävs. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka