HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem sitter på vassa reininghimngstar av rasen mustang?
Skulle vilja betäcka och orkar ej bläddra igenom hundratals sidor.
Jag har iofs avlat mest mot endurance med mina mustanger men reining spelar ju egentligen ingen roll i dagsläget eftersom det är lotteri...

Fina mustanghingstar finns dock hos @AraSlei @Asko @Mumfie och @crazyrabbitlady. Säkert hos någon mer som jag inte har koll på :) Men jag brukar kika där när jag letar hingst.
 
Var det någon som var intresserad av den här lilla tjejen? Annars blir det nog spa idag.. :D

Screenshot_20190324_164211.jpg
 
Får jag lägga upp henne på säljsidan i A-T discorden?
Kan tänka mig att det kan finnas intressenter, hon är ju jättefin
 
Sparar i mina anteckningar :D
Men jag tänkte ändå ge mig ut på en raid, var bör man åka då? Europa för Baariq? Eller finns det någon som kan lämna en hyfsad leverflax? Aisha verkar inte lämna så bra confo.
Baariq är i Nord-Amerika. Nayef är i Europa och ger super-confo med Nila.
Majid är den enda leverflaxfux som lämnar någotsånär ok avkommor, så jag skulle istället sikta på tex Nayef eller Baariq x flaxsto för bärare av båda generna.
 
Sparar i mina anteckningar :D
Men jag tänkte ändå ge mig ut på en raid, var bör man åka då? Europa för Baariq? Eller finns det någon som kan lämna en hyfsad leverflax? Aisha verkar inte lämna så bra confo.
Är du ute efter hingst eller vill du ha sto. Jag borde sälja min Jakaranda som är garanterat bärare av både svettfux och flax. 'Tyvärr' betäcktes hon i förrgår med Diospyros men han är å andra sidan även han flaxbärare. Jag tänker dock behålla ungen hon har nu som är 1 månad.
https://www.horsereality.com/horses/78638/jakaranda
 
Baariq är i Nord-Amerika. Nayef är i Europa och ger super-confo med Nila.
Majid är den enda leverflaxfux som lämnar någotsånär ok avkommor, så jag skulle istället sikta på tex Nayef eller Baariq x flaxsto för bärare av båda generna.

Tack så mycket!
Blir att jaga efter Nayef+Nila avkomma. Har nog inte sett så många leverhästar efter honom, mest sett Baariq.

Är du ute efter hingst eller vill du ha sto. Jag borde sälja min Jakaranda som är garanterat bärare av både svettfux och flax. 'Tyvärr' betäcktes hon i förrgår med Diospyros men han är å andra sidan även han flaxbärare. Jag tänker dock behålla ungen hon har nu som är 1 månad.
https://www.horsereality.com/horses/78638/jakaranda

Är ute efter en egen leverhingst. Kommer väl ta sin tid men jag vill iaf ha en :laugh:
 
Kan Davinja vara det andra stoet i Afrika som är rabicanobärare? Tänkte kika lite avkommor i chrome senare, att man missar det kan ju vara för att hon nedärver G?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 960
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 945
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 587
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp