Attans! Den hade ju varit perfekt startmaterial för någon som vill avla fram 12 BA!Det kan vara så att den fick en expressbiljett till ssssstranden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans! Den hade ju varit perfekt startmaterial för någon som vill avla fram 12 BA!Det kan vara så att den fick en expressbiljett till ssssstranden![]()
Japp!Det kan man! Är du fortfarande där?![]()
Tack!Det kan man! Är du fortfarande där?![]()
Får jag lägga upp henne på säljsidan i A-T discorden?
Kan tänka mig att det kan finnas intressenter, hon är ju jättefin
Jag lägger upp henne igen om du inte hinner få plats nu@Shaggy förlåt, jag VILL ha lilla fröken efter Yatare, men jag måste rensa först och har knappt varit inne på tre-fyra dagar pga årsmöte i rasklubben, sjukt barn igen och allmänt kaos...
Jag lägger upp henne igen om du inte hinner få plats nu![]()
Ingen kö varken in eller utOh nästan i mina gamla hemtrakter. Rätt nära iallafall. Hoppas det inte är för lång kö. In iallafall.
Om du fortfarande är där kan vi köra nu snabbt. Annars blir det bra ikväll. Hojta!
Japp. Ska jag ändra nu?Ingen kö varken in eller uthade det varit kö in så hade jag åkt hem igen
Är du inne?
Det vore snälltJapp. Ska jag ändra nu?
Eee. Det var Echo va? Eller?Det vore snällt![]()
Grattis letade Gealilah föl i Afrika för ett tag sedan men var ute efter El-Marees* Gealilah. Kom hem med 1 hingst Miraj*Akanza, 1 sto Miraj* Akanza och ett sto El-Marees*Akanza