Bukefalos 28 år!

Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med namntema... Jag har ett till islänningarna men namnen är redan slut, så jag har föl som är 2+år som inte fått namn än :crazy: Kan inte komma på vad som passar som nästa tema..
 
Det här med namntema... Jag har ett till islänningarna men namnen är redan slut, så jag har föl som är 2+år som inte fått namn än :crazy: Kan inte komma på vad som passar som nästa tema..
Har jag sålt en häst återanvänder jag namnen. De flesta byter ändå namn på dem och gör de inte det så ser jag bara till att inte ha namnet på ett föl u. samma sto eller e. samma hingst
 
Har jag sålt en häst återanvänder jag namnen. De flesta byter ändå namn på dem och gör de inte det så ser jag bara till att inte ha namnet på ett föl u. samma sto eller e. samma hingst

Jag har återanvänt men de räcker ändå inte :rofl: Det var inte meningen att det skulle bli så många islänningar :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 035
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 167
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 238
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 032
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp