Bukefalos 28 år!

Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men himmel vad jag shoppar... Nu hittade jag detta welshstoet med rätt bra dressyr-stats. https://www.horsereality.com/horses/245949/candwycaene Hon har ett (dressyrmässigt) skräpföl och är betäckt med en (dressyrmässig) skräphingst och någon har dessutom valt hoppning som gren :banghead:, men hon kan kanske piffa upp min dressyravel med lite kräm. :D

Jag är på väg att få den nya åkomman ”paddhänder” efter allt klickande på iPaden... :rofl: Det blir inte bättre av att hästarna blir fler och fler heller... :cautious:
 
Okej, sist av alla men såhär är mina namnteman:

Akhal-Teke: Japanska låttitlar från en japansk artist
Mustanger: engelska låttitlar från samma japanska artist på egenuppfödda föl, vanliga random människonamn på vildfångade
Exmoorer: engelska låttitlar från samma japanska artist som innehåller tre ord på egenuppfödda föl, vanliga random människonamn på vildfångade
Camargue: Vanliga random människonamn
Islänningar: Färöiska låttitlar från en färöiska artist på egenuppfödda föl och dem som kommer från foundation, de jag köpt har kvar sina namn (förutom den som hette Cindy och fick ett något mer isländskt namn :rofl:)
 
En person har nyss skrivit i buggforumet om att h*n har fångat en mustang som är föräldralös. Det är en hingst. Den har ingen jättebra exteriör 1-9-2 men en GP på 688. Den borde ju vara ovärderlig som avelshingst eftersom den är obesläktad med allt och alla.
 
En person har nyss skrivit i buggforumet om att h*n har fångat en mustang som är föräldralös. Det är en hingst. Den har ingen jättebra exteriör 1-9-2 men en GP på 688. Den borde ju vara ovärderlig som avelshingst eftersom den är obesläktad med allt och alla.

Undra om det är värt att ge sig ut och jaga nu då eller om det bara var en tillfällig bugg.. :D
 
En person har nyss skrivit i buggforumet om att h*n har fångat en mustang som är föräldralös. Det är en hingst. Den har ingen jättebra exteriör 1-9-2 men en GP på 688. Den borde ju vara ovärderlig som avelshingst eftersom den är obesläktad med allt och alla.

Tänk om folk betäcker och sedan "fixas" buggen genom att ge hästen föräldrar, och helt plötsligt har alla betäckt med ett helsyskon :nailbiting:
 
Tänk om folk betäcker och sedan "fixas" buggen genom att ge hästen föräldrar, och helt plötsligt har alla betäckt med ett helsyskon :nailbiting:

Det står i forumet att de inte kan spåra föräldrarna så att de kommer fortsätta vara okända, så jag är beredd att chansa :)
 
Det här var inte alls vad jag skulle ha men hon är så söt att hon får stanna ändå :love:

Screenshot_20190222_155019_com.android.chrome.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 035
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 162
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 237
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 031
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp