Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde också ge upp, men samtidigt vore det ovärderligt med en bra häst som inte är släkt med någon alls.. Svårt beslut! Bäst hittills för mig är stoet jag visade som har GP656 vilket är för lågt, men 5VG och Skäck..
Den borde väl iallafall gå att sälja
 
Kan de ha försökt lägga till fler foundation-föräldrar och nåt gick fel?

Katten också att man har fullt, hade velat ha en sån där föräldralös sak.
 
Kan de ha försökt lägga till fler foundation-föräldrar och nåt gick fel?

Katten också att man har fullt, hade velat ha en sån där föräldralös sak.
Är du intresserad kan du få ta över min men hon har som sagt A på canter och galopp. Har inte kunnat åka hem än så vet inte hur hon går på visning men i övrigt låter hon rätt bra på besrkivningen.
 
Köpte ett trakhener-sto på marknaden som hade hyfsad gren-GP (85D 77J). Kollade inte så noga men hon hade ett trevligt föl med ännu högre GP för bägge grenar. Insåg idag att de valt endurance som inriktning....? Why? (GP 68)
 
Är du intresserad kan du få ta över min men hon har som sagt A på canter och galopp. Har inte kunnat åka hem än så vet inte hur hon går på visning men i övrigt låter hon rätt bra på besrkivningen.

Tack, men måste ändå få bort 10 hästar, så tänk inte på det. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 936
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 554
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 827
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 491
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp