Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland måste jag lära mig att läsa. Jag hade missat att de skulle fortsätta fylla på affection och fitness nu automatiskt i intervaller, så här hade jag levlat upp flera hästar för att kunna tävla. Verkar som de ska köra upp fitness och affection nu ett bra tag framöver. Mög också att jag inte kollade forumet :banghead:

Dags att köpa ännu mer utrustning med andra ord :cautious:

Levlade upp alla mina utom distans- och racearaberna ett par dagar efter buggen eftersom de ändå inte vann något. Som tur är borde de vara tävlingsklara typ imorgon. Lite segt att det kommer bli samma fenomen som efter buggen, dvs alla hästar i toppform och inga pengar in för oss med lite sämre hästar :(
 
Ibland måste jag lära mig att läsa. Jag hade missat att de skulle fortsätta fylla på affection och fitness nu automatiskt i intervaller, så här hade jag levlat upp flera hästar för att kunna tävla. Verkar som de ska köra upp fitness och affection nu ett bra tag framöver. Mög också att jag inte kollade forumet :banghead:

Har gjort samma sak, känns riktigt surt. Har de sagt hur länge de ska göra detta?
 
Ibland måste jag lära mig att läsa. Jag hade missat att de skulle fortsätta fylla på affection och fitness nu automatiskt i intervaller, så här hade jag levlat upp flera hästar för att kunna tävla. Verkar som de ska köra upp fitness och affection nu ett bra tag framöver. Mög också att jag inte kollade forumet :banghead:
Samma här... :banghead: Vore nästan bättre att de slutade pilla och lät spelet rulla på!
 
Tror jag får göra en hårdrensning bland mina araber, var meningen att projektet skulle vara ett litet sidoprojekt men nu tror jag att jag har fler araber än någon annan ras.. Och med tanke på hur lång tid det kommer ta att se resultaten så kan jag inte låta dom ta så mycket plats... Blä.
 
Men att de fyller på fitness och affection är väl inte så farligt? De som tränas varje dag har ju ändå fullt. Det är ju bara fulltränade hästar som fortfarande tävlas på en nivå som får en boost. De flesta vill nog komma vidare också eftersom man vinner mer i höga klasser. Kan väl kanske påverka lite mer i högsta klassen om många har äldre helt färdigtränade hästar som står och skräpar. (Men jag undrar om det är såååå många?)
 
Gudarna har lyssnat, plötsligt händer det..!

Screenshot_20190223_091614.jpg
 
Men att de fyller på fitness och affection är väl inte så farligt? De som tränas varje dag har ju ändå fullt. Det är ju bara fulltränade hästar som fortfarande tävlas på en nivå som får en boost. De flesta vill nog komma vidare också eftersom man vinner mer i höga klasser. Kan väl kanske påverka lite mer i högsta klassen om många har äldre helt färdigtränade hästar som står och skräpar. (Men jag undrar om det är såååå många?)

Jag har ju mina hästar lite lagom utspridda i en del grenar,så skulle jag bli tvungen att flytta upp några hästar en level så måste ju de andra ut. Och känns synd att pensionera hästar på högsta level pga ovetande av att de fortsätter fylla på. Har gjort mig av med tre fulltränade, maxlevlade hästar redan som det sjönk så mycket på att jag kände att det kanske vore bäst att byta ut dem.
Men ja, är väl kanske inte alla som har det så :p Nu när jag vet om det så låter jag hästarna vara helt enkelt.
 
Jag har ju mina hästar lite lagom utspridda i en del grenar,så skulle jag bli tvungen att flytta upp några hästar en level så måste ju de andra ut. Och känns synd att pensionera hästar på högsta level pga ovetande av att de fortsätter fylla på. Har gjort mig av med tre fulltränade, maxlevlade hästar redan som det sjönk så mycket på att jag kände att det kanske vore bäst att byta ut dem.
Men ja, är väl kanske inte alla som har det så :p Nu när jag vet om det så låter jag hästarna vara helt enkelt.
Jag har också skickat ett par färdigtränade hästar till Gisela, men det innebar ju också att jag fick lediga platser till nya förmågor. :D
 
Finns det olika gränser man ska känna till/ hitta någonstans?

XP får du när du tränar hästarna och klickar i ridskolan, det gör att du levlar upp. Du ser hur mycket XP du har kvar till nästa level på Dropdown menyn för ditt konto😊
20190223_091601.jpg
På din profilsida står det hur mycket XP du har "jobbat ihop" totalt.
 
Den där snygga tobianon med mörka fuxfärgen som du säger måste ju vara leverfux. Leverfux är ju just den mörka fuxfärgen - inget mer eller mindre :p dvs alla mörka fuxar är leverfux.
Snarare tvärtom. :angel: Mörkfux är korrekta benämningen.
 
Ser framför mig hur tävlingarna i Europa kommer vara fortsatt ännu värre än vanligt, ingen kommer ju levla sina pållar :rofl:
Alltså, jag fattar verkligen inte? :p Varför skulle man inte vilja fortsätta till högre klasser med sina hästar? :confused: Det fylls ju på ”bakifrån” av de egna hästarna också?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 942
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 594
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 848
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 524
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp