HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså seriöst, den här trak-damen är fantastisk :love: 4/5 avkommor är ston och jag har behållit alla utom en (som egentligen lika gärna kunnat stanna). Alla har dessutom är skäckar (snart i nivå med Quanta @Hedinn ;) ). Dagens unge efter @Iamia s Rhodothemis blev:
1VG+1VG=3VG
714+719=717 varav 90-87-90 för dressyr.
Hidden Treasure

Fick förresten min första avkomma efter Rhythm of Sound idag och det började så himla bra med GP739 och för dressyr 89-95 men 80 för strength :arghh:
Rhythm of Love
 
Fin häst @Iamia 😍
28735
 
Ett trakehnersto till salu, buyout 180 000 kr. Inte tävlad massor på var nivå men verkar ligga i snitt på 92% i dressyren här i Europa (vilket ju inte räcker till placering = pengar) och har inte en enda dressysiffra över 80 - alltså betalar folk så mycket bara för att hon är tränad till Grand prix-nivå?
 
Ett trakehnersto till salu, buyout 180 000 kr. Inte tävlad massor på var nivå men verkar ligga i snitt på 92% i dressyren här i Europa (vilket ju inte räcker till placering = pengar) och har inte en enda dressysiffra över 80 - alltså betalar folk så mycket bara för att hon är tränad till Grand prix-nivå?
Confo, stam, bra avkommor, färg? Nä, jag skulle inte betala det.
 
Sen skulle jag vilja höra om någon vore intresserad av det här arabhingstfölet? huemeri
Har lite svårt att skicka iväg honom.. GP 687 och reining på 319. Är bärare av flax och lever.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 107
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 527
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 116
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp