Bukefalos 28 år!

HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men wow vad sjukt! Grattis!! Kul att de andra två statsen hängde med också.
Min första unge hade ju 95 och det som hittills dykt verkar tyda på att hingstens alleller är något spridda. Med lite tålamod och kanske några trista föl på köpet borde det finns chans för ännu fler positiva överraskningar tänker jag. :D
Såklart får du betäcka om, nu?
Tack! :) Ja, jag hoppas också på det. Vill ju få till minst lika bra sto också...

Ja, jättegärna nu!
 
Jaa, visst är han fin men jag har typ fler hingstar en ston nu och kommer troligen trappa ner gypsy i framtiden.
Tror inte @crazyrabbitlady svarat men är glad om han kommer till någon av er :)

Såg nu att han är efter en av mina hingstar, men jag tar honom gärna. Jag har redan ett sto ifrån dig som jag är barnsligt förtjust i! :love:
Jag gjorde plats i stallet för honom. :D
Jag heter Eudaimonia i spelet.

OM inte @crazyrabbitlady vill ha honom förstås.
 
Såg nu att han är efter en av mina hingstar, men jag tar honom gärna. Jag har redan ett sto ifrån dig som jag är barnsligt förtjust i! :love:
Jag gjorde plats i stallet för honom. :D
Jag heter Eudaimonia i spelet.
Åh, är det du! Ser dig lite titt som tätt och du har väldigt fina hästar :)
Har tydligen inte så bra koll för grabben har tydligen inte flyttat ut ännu :nailbiting:
 
Jag har satt alla på Private trade nu. Marshmallow är inte helt gratis (men nästan :p) eftersom hon har en väldans speciell färg, och eftersom hon är betäckt med Gaius. Vill du inte ha fölis så får hon bo kvar hos mig tills hon har fölat och fölet växt upp/kastat, annars är det bara att klicka hem henne när du känner för.
Lille pojken växer upp om några dagar, men jag har noterat att han ska till dig också. :)
Åh tusen tack :bow:. Nästan gratis som sagt :p Marshmallow är ju så vansinnigt söt så det är klart du ska ha en slant för henne. Och betäckt med fiiiin hingst!
 
Så, hittade en vuxen på market. Att man inte alltid börjar där... Nu ska jag prova att koka ihop Aytac och Nelaira och se vad det blir.
https://www.horsereality.com/horses/190051

Edit: kollade confon nu... 2G 4A 6BA :nailbiting: och henne köpte jag ut för 12 000 :laugh:

Oj hoppsan! Det misstaget gjorde jag när jag letade hingst till ett av dotterns sto. Hittade en, inte helt billig, med fina dressyrsiffror och tryckte breed. Sedan såg jag att han hade en hel drös A och BA :o Är inte superpepp på det fölet.
 
Oj hoppsan! Det misstaget gjorde jag när jag letade hingst till ett av dotterns sto. Hittade en, inte helt billig, med fina dressyrsiffror och tryckte breed. Sedan såg jag att han hade en hel drös A och BA :o Är inte superpepp på det fölet.
Haha nej... Det är lätt hänt när de inte skriver ut confon i tagline. Nu är jag ju mest bara intresserad av att hitta rabicanobärare hos A-T så confon är verkligen sekundär men den var klart sämre än jag kunnat tro O_o

Dessutom hade hon ett kraftigt inavlat föl (Nelaira flera gånger), men det kanske var med flit för att ägaren misstänkt just att hon var bärare.
 
Åh, är det du! Ser dig lite titt som tätt och du har väldigt fina hästar :)
Har tydligen inte så bra koll för grabben har tydligen inte flyttat ut ännu :nailbiting:

Åh, tack! Och dito. Jag aspirerar gärna på Duchess Rose och Amadeus om du lägger av med Gypsy helt. :)
 
Åh, tack! Och dito. Jag aspirerar gärna på Duchess Rose och Amadeus om du lägger av med Gypsy helt. :)
Amadeus har jag skrivit upp sedan tidigare till dig men vill nog behålla ett litet tag nu när jag väntat så länge på att han ska växa upp, har dock inget eget sto att använda honom på så vette tusan vad jag ska med honom till egentligen. Skriver upp dig på Duchess också, väntar på att få en dotter med GP600+ men det verkar gå trögt :laugh:
Jag lägger upp Ektörne till dig när han flyttat ut, har du plats då kan du hämta hem honom annars bara skippa :)
 
Jag har försökt läsa ifatt i en vecka men nu ger jag upp😅

Har fått några bukeföl som jag är så glad och nöjd över.
Hingst efter lamias Viljar:
https://www.horsereality.com/horses/695992/frami-fran-baccu
Sto efter Hedinns Onyx:
https://www.horsereality.com/horses/699573/foal-doe-699573
Tack vare en kramsugen son så åkte hon till Gisela istället för den urusla araben som hade samma slutsiffror... @Hedinn får jag prova igen?
Men nej vad tråkigt! Absolut, passar det nu?
 
Såg nu att han är efter en av mina hingstar, men jag tar honom gärna. Jag har redan ett sto ifrån dig som jag är barnsligt förtjust i! :love:
Jag gjorde plats i stallet för honom. :D
Jag heter Eudaimonia i spelet.

OM inte @crazyrabbitlady vill ha honom förstås.


Vilka fina gypsies du har! Är sugen på något litet sidoprojekt med mer färgglada hästar än trakehners, quarters och araber men kan för lite. Tjänar du pengar så du går runt på dem? Vilket GP bör de ha för att räknas som okej?
 
Amadeus har jag skrivit upp sedan tidigare till dig men vill nog behålla ett litet tag nu när jag väntat så länge på att han ska växa upp, har dock inget eget sto att använda honom på så vette tusan vad jag ska med honom till egentligen. Skriver upp dig på Duchess också, väntar på att få en dotter med GP600+ men det verkar gå trögt :laugh:
Jag lägger upp Ektörne till dig när han flyttat ut, har du plats då kan du hämta hem honom annars bara skippa :)

Ja, det är klart du ska vänta på Amadeus. Och och du lägger upp honom på stud så har i alla fall jag ett gäng pixelston som gärna träffar honom! :laugh:

Jag väntar på Ektörne så länge.

När det kommer till 600GP och mer är det ett jäkla lotteri; dom föl jag tror ska bli 600 blir det inte och dom jag inte har förväntningar på alls - ja, dom skräller minsann till!?!

Det är väl charmen med spelet, men ibland önskar jag att jag begrep spelet lite bättre.... :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 954
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 776
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 889
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 651
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Sommartoffel
  • Mindre kombi?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp