HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om man kan få mer än 97.000 på dressyrtävlingarna. Nu fick jag exakt det igen med Malte. Har fått exakt 97 med en annan häst innan också... Känns lite osannolikt... Har någon fått/sett något högre?
 
Undrar om man kan få mer än 97.000 på dressyrtävlingarna. Nu fick jag exakt det igen med Malte. Har fått exakt 97 med en annan häst innan också... Känns lite osannolikt... Har någon fått/sett något högre?
DH har också fått 97.000 flera gånger, inte över vad jag sett men jag kollar sällan resultat iof.
 
@Riru du som verkar gilla QH :angel: skulle du vara intresserad av en champagne kille med 86.5 för reining?
Don Bollinger

Men åh, hade jag inte varit nöjd med dom hingstar jag redan har och inte behövt samla på mig en massa AT och araber att testa för rabicano så hade jag gärna köpt.. Gud vilket slöseri på stallplatser det är att testa färg för egentligen.
 
På tal om Quarter så fick jag detta stofölet idag foal-doe-677887 . Tyvärr så blev det ingen ökning i reining utan fick samma som mamma, och jag känner att jag måste ha förbättring i det om jag ska spara. Skulle någon här vara intresserad av att ta över henne när hon är avvand? Hon är ju inte dålig annars.
 
På tal om Quarter så fick jag detta stofölet idag foal-doe-677887 . Tyvärr så blev det ingen ökning i reining utan fick samma som mamma, och jag känner att jag måste ha förbättring i det om jag ska spara. Skulle någon här vara intresserad av att ta över henne när hon är avvand? Hon är ju inte dålig annars.
Har jag plats, vilket jag tvivlar på, så skulle jag vara intresserad.
 
Denna gnällde endel men inte den som var värst. Det var en annan som var värre

Ok, tänkte på den som inte ville se inavel bland ATs och klagade över att dom flesta redan var släkt med Yadigar, och att rabicanoaraberna var hemska då de stammade från en och samma häst? Var kanske inte denna person?
 
Fast 4 VG är ju inte sådär jättebra. Jag tror mycket beror på att hästarna hausats upp endel i chatten
Det har du nog rätt i.
Jag blev lite full i skratt förut över diskussionen om en AT-hingst som var inavlad. Det var tydligen inte så farligt enligt några där. COI var bara 25%... 🤣
 
Ok, tänkte på den som inte ville se inavel bland ATs och klagade över att dom flesta redan var släkt med Yadigar, och att rabicanoaraberna var hemska då de stammade från en och samma häst? Var kanske inte denna person?
Letade reda på det nu och ja det var hon
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 714
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 742
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 305
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 634
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp