HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såhär ser det ut för mig. Mina får prefixet MB vilket gör de röda och lättare att hålla koll på.
Stamtavlan:
28379
 
Testa inavelscoeff på en potentiell avkomma:
28381


Förutom att det ju är ett himlans meck att lägga in alla nu verkar programmet funka ganska ok. Finns massa fler funktioner som inte är nödvändiga för mig. Hoppas innerligt att ingen byter namn på sina hästar.. :D
 
Den är så gammal att den nog är virussäker bara därför. Jag har använt den några gånger, och inte haft några problem. Halva marsvins-Sverige kan ju inte ha fel och vara hackade :rofl: (M i MATS står för marsvin :) )
Men du är ju bunden till en dator om du använder den.
Jag gav efter :p Håller på att prova den nu.
 
Jag funderar på att dra igång något inavelsprojekt, för skojs skull. Göra två syskon och se vilket led som blir "bäst" fortast, det utan eller med inavel. Kan ändå inte sälja några hästar så varför inte ha roligt med dem man har?:angel:
 
Jag gav efter :p Håller på att prova den nu.
:) ja, jag minns inte så mycket om kringfunktionerna i MATS. Det saknade översiktligheten jag ville ha, så därför kör jag på BreedMate. Till mina hundar alltså. Där jag än så länge har ca 25000 införda djur :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 114
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 531
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 133
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp